Lex-Icon Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg har ofte lurt på en del ting som gjelder HiFi, men har aldri funnet noen sted å poste mine spørsmål på forumet. Dette er fordi under "Lyd, lydkort, høyttalere, musikk" på forumet så skal det være postet ting som har med lyd til pc'en (merk!!) å gjøre. Men jeg har i det siste sett at folk diskuterer mye HiFi, uten at moderatorer stepper inn og stenger trådene. Spørsmålet mitt er: Er det slik det skal være? Kan jeg poste mine spørsmål her jeg og? Jeg takker alle som viser meg vei ut av min forvirring Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Ingen...? Da kan jeg bare spytte ut masse HiFi-spørsmål.... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg har ofte stusset over det samme, men har vel kommet til konklusjonen at denne delen av forumet er brukbart til å diskutere hifi osv, også. Det gjøres, i alle fall. Hva med å opprette et eget lite forum for hifi, her på hw.no nettverket? bfisk Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Ja, å opprette en HiFi-del på Hw.no forumet har jeg tenkt på selv. Mest på grunn av at jeg har lyst til å diskutere HiFi med folk som også har peiling på data, da det kan tenkes at et HiFi-anlegg brukes i forbindelse med pc. Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 dere er ikke alen om tanken. hadde sikkert blitt veldig bra. på hifisentralen.com er det et forum hvor du kan få mye hjelp Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 <wannabemoderator> Burde ikke denne postes i tilbakemeldinger? </wannabemoderator> Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Vel, det heter "lyd" og "høyttalere"... Så. Tror nok det er litt sånn fritt fram for HiFi-diskusjoner også. Det har skjedd ved flere anledninger... Men såklart, noe sånt som aHiFi.no eller sånt hadde jo vært et fint tilskudd i HW.no-nettverket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå