Tetra mann Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hei, jeg har en NEX-5 som jeg liker veldig bra, men nå har jeg fått problemer med å lese minnekortet, noen som har tips til hvordan jeg kommer rundt dette ? Lenke til kommentar
tow Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) I kameraet eller på PC? Tror du må gi oss litt mer å tygge på. Ellers så koster minnekort så lite nå at jeg aldri ville tatt sjansen på å bruke ett som har gitt problemer, det ville blitt byttet umiddelbart, og knust for å ikke kunne brukes ved et feiltak. Endret 22. november 2013 av tow Lenke til kommentar
3irik Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Får du noen feilmeldinger? Lenke til kommentar
Tetra mann Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Jeg har problemer med minnekort "leser" i min NEX-5, jeg har forsøkt med flere typer minnekort uten hell, jeg får feilmelding "sett inn minnekort på nytt". Jeg har også problemer med å få inn minnekortet, mulig dette kan være en Hardware feil ? Jeg mistenker at det er en føler som "ser" om det er kort plassert i kameraet ? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Du bruker et sd kort og ikke et micro-sd kort m/adapter ? Får du formatert kort i kameraet og har du noen gang formatert kortet i kameraet ? har du hatt dette problemet hele tiden eller er det noe som har oppstått nylig ? Endret 22. november 2013 av Nautica Lenke til kommentar
tow Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Har kameraet vært i bakken? Det minner om da kameraet mitt døde, det gikk i bakken. Måtte ta ut det ene kortet for å få tatt bilder, men selv om jeg så "tok bilder" på det andre kortet ble det ikke noen bilder på det kortet heller. Lenke til kommentar
Tetra mann Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Nei kameraet har ikke vært i bakken, dette oppstod plutselig, har 2 flotte Objektiver til Kameraet som jeg ik får brukt. Noen som har servicehandbok til kameraet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå