remerserr Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 ja.. panasonic mangler et par komponeter.. derfor er den blitt litt forsinket her til europa... Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Liker du flipp telefoner? Liker du LOLED skjermer? Ta E700. Liker du ikke flipptelefoner. Klarer deg med STN skjerm. liker menyen til SE? Ta T610 Jeg har T610. Veldig Veldig godt fornøyd med den. Men E700 ser unektelig spennende ut. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Liker du flipp telefoner? Liker du LOLED skjermer? Ta E700.Liker du ikke flipptelefoner. Klarer deg med STN skjerm. liker menyen til SE? SAMSUNG E700 `har en vanlig TFT LCD s hovedskjerm, det er bare utside skjermen som er en OLED skjerm :!: her har du noe specs fra gsmarena.com: Display Type: TFT LCD, 65k color graphic Size 128 x 160 pixels, 6 lines - Second external OLED, 256 colors ( 64 x 80 pixels ) ------------------------------------------------------------------------------------------------ www.gsmarena.com ruler!! Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 liker du ikke skjermen til t610 gå for Z600... den er helt lik t610, med unntak av design,skjerm og batteritid :smile: Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 liker du ikke skjermen til t610gå for Z600... den er helt lik t610, med unntak av design,skjerm og batteritid :smile: unskyld meg ... her er en rettelse: liker du ikke skjermen til t610 men telefonen ikke gå for Z600... den er helt lik t610 untatt verre design og verre bateritid men bedre skjerm e700 er lekrere Lenke til kommentar
Jolle99 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 er ikke en SEK=0,8 NOK da?? da blir jo prisen 3520kr 4400 ganger 0,8 =3520kr det var jo billigere enn det var på www.ktfw.de jo nej :/ 100 Sv.kr. SEK 91.41000 91.47000 Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 ahh smarting.. men du ødela den gode prisen 4020kr Lenke til kommentar
cc Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 e700 virker som en utrolig flott mobil, men var det så vanskelig å slenge inn støtte for bluetooth da? jeg bruker pc mye, og vil ha en mobil der jeg fort og enkelt (helst trådløst) kan slenge over sms og mms til pc, så jeg kan lagre dem der. samme med kontakter/telefonbok. noen som har tips om andre mobiler? pris ikke så veldig viktig. vet at t610 er ok, men jeg vil ha noe litt mer, litt nyere. synd z600 ble så mye dårligere enn forventet Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hva med den nye Sony Ericsson P900?? DEt virker som en meget solid telefon.. Eller hva med Nokia 6600, telefonen som har alt... Lenke til kommentar
h-tox Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hmmm, skjermen til Z600 har blitt opgradert og skal tåle lys bedre enn t610. Har t610 og tenker jeg skal gå over til Z600 nå. Den kommer forresten ut denne mnd. Skulle kommet før helga, men kommer nå i slutten av mnd. Rettere sagt hvis produsentene klarer å holde litt av det de lover da. Er veldig fornøyd med t610, men er vil liksom prøve Z600. Forandring fryder. Men er litt kjett hvai batteriet er dårligere... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 e700 virker som en utrolig flott mobil, men var det så vanskelig å slenge inn støtte for bluetooth da? jeg bruker pc mye, og vil ha en mobil der jeg fort og enkelt (helst trådløst) kan slenge over sms og mms til pc, så jeg kan lagre dem der. samme med kontakter/telefonbok den har jo IR port da... samsung sin forklaring for at de ikke har en eneste mob med bluetooth (blåtann) er at de mener at for det 1 at teknologien ikke er god nokk og at det vil komme bedre og raskere trådløse "systemer" enn bluetooth... de vil bare gi ut 4 mobiler med bluetooth neste år og etter d vil de (sitat) "forhåpentlig funnet et sikrere, raskere og stabilere løsning" så jeg tror at de driver på å mekker litt på d på samsung sin utviklingsfabrikk akkurat nå... selv mener jeg at bluetooth er verre en ir... men men, smak og behag... Lenke til kommentar
h-tox Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 e700 virker som en utrolig flott mobil, men var det så vanskelig å slenge inn støtte for bluetooth da? jeg bruker pc mye, og vil ha en mobil der jeg fort og enkelt (helst trådløst) kan slenge over sms og mms til pc, så jeg kan lagre dem der. samme med kontakter/telefonbok den har jo IR port da... samsung sin forklaring for at de ikke har en eneste mob med bluetooth (blåtann) er at de mener at for det 1 at teknologien ikke er god nokk og at det vil komme bedre og raskere trådløse "systemer" enn bluetooth... de vil bare gi ut 4 mobiler med bluetooth neste år og etter d vil de (sitat) "forhåpentlig funnet et sikrere, raskere og stabilere løsning" så jeg tror at de driver på å mekker litt på d på samsung sin utviklingsfabrikk akkurat nå... selv mener jeg at bluetooth er verre en ir... men men, smak og behag... Jaja, skulle bare teste blåtann mellom en kamerat sin pc og min t610. Ingen av oss hadde prøvd det før. Har aldri gjort noe som er så enkelt før j. Søkte, fikk beskjed om å taste en sikkerhetskode. Pc'en spurte etter koden, vips hadde tilgang til bilder, lyder, layout osv. Men dette kommer sikkert helt ann på mobilen, og hvor mye arbeid som er lagt inn i støtten av blåtann. Jeg syntes det var ganske enkelt og genialt. Men det står aldri i veien for forbedringer. :-) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 smak og behag trots alt men ir er minst like enkelt.. du slipper koden Lenke til kommentar
h-tox Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 hehe.. skal ikke si meg uenig med ir. Prøvde det på t68i som jeg hadde. Var ikke noe problem med den ell. Eneste som kanskje er litt dumt med den, er at den må ligge rett ved og kan liksom ikke flyttes på under overføring. Men men, alt er ikke lett her i verden.. :wink: Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 ikke for å være frekk da men kan du si meg hva som er den store vitsen med bluetooth da h-tox? hvis du har ir.. og ikke trenger bluetooth-håndsett Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Eller hva med Nokia 6600, telefonen som har alt... 6600 har da langt fra alt? Da ville jeg heller gått for SX1... men de to telefonene er jo uansett veldig annleis enn de denne tråden handler om, T610 og E700... to helt forskjellige typer mobiler... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 SX1 har jo egentlig ikke "alt" den heller med tanke på at den ikke er et fullverdig hybrid med touchscreen og skikkelig PDA-funksjonalitet. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 ville heller sagt at nokia 6600 er en pda enn SX-1 fordi siemens' sitt kronglete tasteoppsett :-? Lenke til kommentar
h-tox Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Veit ikke helt jeg Remerser. Men kan jo svare deg med et spm. Hva er vitsen med ir da en har blåtann. Synes det er greit med trådløs kommunikasjon som ikke er så avhengig av at mobilen må ligge ved siden av porten osv. ir port mot ir port. Men det er jo smak å behag som du sa. Er ikke helt sikker på hva som er mest stabil j, men du kan sikkert være enig i at trådløs headsett og diverse andre ting er ikke så ille. Men det kommer sikkert noe nytt snart. Dom vil alltid ha det bedre å tjene mer penger. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 enig m deg der at de vil tjene penger... men jeg tror bluetooth bare er en "motting akkurat nå" det vil si at om 1-2år så vil bluetooth være nesten helt glemt... ir derimot er ganske utbredt, i pc'er mobiler osv. teknologien er riktignok litt "gammel" men d finnes nesten ikke bedre iogmed at nesten alle og alt har d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå