FenrisC0de Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 jeg er på jakt etter en gratis POP3 email konto, men vet ikke hva jeg skal velge.. noen forslag? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Tja, jeg ville fått meg en fra ISPen min. Hvis ikke, så tror jeg at hvis du regger en konto hos www.portalen.no, så er det POP3. Eller så er det redirecting av en annen POP3 konto. Du får se Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 hehe, jeg har en konto fra ISP`en min men den er ikke registrert til meg.. Men alikevell vil jeg ha en pop3 konto uten restriksjoner som jeg kan bruke.. jeg får vel titte i portalen.no foreløpig da. Vi får se Noen flere ideer? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Tja, jeg ville fått meg en fra ISPen min. Hvis ikke, så tror jeg at hvis du regger en konto hos www.portalen.no, så er det POP3. Eller så er det redirecting av en annen POP3 konto. Du får se dette står det på mailen ved portalen.no ----> Viktig melding: Portalen.no kutter SMTP-støtte fra 1. august 2003. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ja, men du skal jo ikke sende mails via portalen.no uansett vel? Du bare mottar. Vil nå tippe at hvis du bare bruker pop.portalen.no og smtp.ISP.no (ISP = Internet leverandør) så skal det gå fint...? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Så lenge du bruker outlook express kan jo Hotmail brukes fra den... men det viste du vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå