aaa123 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Hei Har en Volkswagen polo 2002 modell hvor jeg (som oftest) har problemer med å låse bilen fra førersiden. Noen ganger klarer jeg å låse bilen, og andre ganger ikke. Det samme gjelder når jeg skal låse den opp, da det som veldig ofte skjer er at kun førerdøra blir åpen. Merklig at dette kun er på fører-siden, og ikke på passasjer. Utrolig kjedelig å stort sett gå rundt bilen for å låse den.. Jeg aner ikke om det er noe elektrisk som er feilen, eller slitasje.....(?) MERK: På passasjer siden funker alt klokkeklart, det er på førersiden alt er problematisk. Endret 21. november 2013 av mOgl2 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 En kompis hadde lignende problemer når han skulle åpne døren på sin 406. Åpnet man passasjerdøren fra utsiden skjedde det ingenting, åpnet du den fra innsiden fungerte det. Mulig noe er feil med sentrallåsen, om du har det? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Sjekk ledningene i gummi strømpa mellom dør/chassie på førerdør. Typisk VAG med brudd i ledninger her. Neste steg blir da å pelle av dørtrekket og se etter slark rundt bryteren. En liten mcgyver her kan gjøre underverker. Ellers bytter man sentrallås-driveren som er hele boksen bak lås-førerdør. Dette er da liksom hele "hovedenheten" til sentrallåsen. 1 Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Har sentrallås ja. Lurer på om det kan være et ledningsbrudd ja.. spørs om jeg ikke må bite i det sure eple å besøke Møller bil. Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 av en eller annen grunn så ordnet det seg selv! Skjønner ikke..plutselig ordnet alt seg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå