FeskarBlauk Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Heisan! Monterte nettopp en TopPerformance Kevlar clutch, men når jeg skulle ut og prøve den, så sluret den utrolig mye! Den triller framover såvidt, mens jeg kan ruse den opp... Hva skjer? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Scooter? For stramme clutchfjører? Lenke til kommentar
FeskarBlauk Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Girmoped :-) Derbi senda x race 2010 med piaggio motor, men fjærene er bra, hvis det var noe med dem så hadde det vært at de var altfor slakke Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Jeg går ut i fra du har husket friksjonsplatene mellom lamellene? Og clutchen er beregna for oljebad? Olja er beregnet på clutch? Hvis alt er montert riktig og fjørene er stramme nok så skal det ikke være noen grunn til at den slurer. Edit: Skudd i halvblinde, men det kan hende du har glemt en skive/shim/foring som skal sitte bak clutchkurven og/eller bak innerste trykkplate. Mangler denne eller disse kan det gjøre at hele clutchen presser konstant mot utløsermekanismen og dermed aldri blir helt låst. Eller at du har bomma på rekkefølgen og har en friksjonsplate mot en av trykkplatene. Endret 22. november 2013 av sedsberg Lenke til kommentar
FeskarBlauk Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Jeg går ut i fra du har husket friksjonsplatene mellom lamellene? Og clutchen er beregna for oljebad? Olja er beregnet på clutch? Hvis alt er montert riktig og fjørene er stramme nok så skal det ikke være noen grunn til at den slurer. Edit: Skudd i halvblinde, men det kan hende du har glemt en skive/shim/foring som skal sitte bak clutchkurven og/eller bak innerste trykkplate. Mangler denne eller disse kan det gjøre at hele clutchen presser konstant mot utløsermekanismen og dermed aldri blir helt låst. Eller at du har bomma på rekkefølgen og har en friksjonsplate mot en av trykkplatene. Har nok gjort alt rett :S Men clutchen er noe sykt stram hvis det har noe og si? Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Nye clutch fjørene er alltid harde før du får kjørt de litt inn Kan være du må bare slakke clutch wiren litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå