Kultom Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hexus.net Vel se selv. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Athlon 64 FX var best, det var først når p4EE blei overklokket at den klarte å vinne noe særlig. Athlon FX vil nok være best til prescott dukker opp. Så får vi se om Athlon har noe nytt på gang. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 P4 Emergency Edition er fin den, men ****** så dyr Det er jo athlon 64 FX51 også da... men men, jeg ville heller kjøpt meg en Athlon 64 3200+ tror jeg Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg ville nok kjøpt en P4 EE (Extreme Edition) grunnet at jeg spiller mest. Den vant jo de fleste gaming-benchmarkene! Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg ville nok kjøpt en P4 EE (Extreme Edition) grunnet at jeg spiller mest.Den vant jo de fleste gaming-benchmarkene! Fra http://www.aceshardware.com/read.jsp?id=60000262 Civilization III - P4 EE vinner NeverWinter Nights - P4 EE vinner Comanche 4 - AFX vinner X² - The Threat - AFX vinner Unreal Tournament 2003 Asbestos - AFX vinner Unreal 2 - AFX vinner Jedi Knight II - AFX vinner Jedi Knight Academy - P4 EE vinner Ghost Recon - P4 EE vinner Battlefield 1942 - AFX vinner Medieval: Total War - AFX vinner Age of Mythology - AFX vinner Geof Grammond's GP4 - AFX vinner Wolfenstein ET Demo Ace - AFX vinner Wolfenstein ET Demo Ace Hawski - AFX vinner Ville du fortsatt heller kjøpt P4 EE ? (når den tilslutt kommer) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Athlon 64 FX var best, det var først når p4EE blei overklokket at den klarte å vinne noe særlig. Athlon FX vil nok være best til prescott dukker opp. Så får vi se om Athlon har noe nytt på gang. så hva tror du en overklokket athlon 65 FX vil yte da Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg ville nok kjøpt en P4 EE (Extreme Edition) grunnet at jeg spiller mest.Den vant jo de fleste gaming-benchmarkene! Da må du se på hvilket spill du spiller da, for de yter omtrent likt i spill. Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Så lenge det ikke er den helt gedigne forskjellen (slik som med XP og P4) må man jo først og fremst se på pris... Lenke til kommentar
formann Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Når Athlon 64-FX kommer som socket 939 vil det bli mye gøy. Da kan man kjøre uregga minne i dual-channel med lave timings. Feks @ DDR460-480 med timings 2-2-2-6 .. De som driver litt med overklokking vet effekten av å kjøre minnet sync med høy FSB og lave timings. To ord: KICK ASS Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Når Athlon 64-FX kommer som socket 939 vil det bli mye gøy. Da kan man kjøre uregga minne i dual-channel med lave timings. Feks @ DDR460-480 med timings 2-2-2-6 .. De som driver litt med overklokking vet effekten av å kjøre minnet sync med høy FSB og lave timings. To ord: KICK ASS Indeed. *vente* Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 http://www.amd.com/us-en/Processors/Produc...88^9494,00.html ROFL!!!! Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 http://www.amd.com/us-en/Processors/Produc...88^9494,00.html ROFL!!!! Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 http://www.amd.com/us-en/Processors/Produc...88^9494,00.html ROFL!!!! "Competition currently non-existent" Lenke til kommentar
GoL_eoL Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Det blir spennende å se hva AMD og Intel hat å tilby i løpet av desember måned. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ja det blir det men tror ikke alt er klappet og klart før til våren , da tenker jeg på at flere modeller fra begge er kommet ut og at prisene har "normalisert" seg Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 http://www.amd.com/us-en/Processors/Produc...88^9494,00.html ROFL!!!! Litt høye i hatten der ja... lurer på hva AMDs definisjon på "competition" er da. De er ikke så blyge på product overview siden heller: "World's Best PC Processor. Period. " Blærete, tåpelig, useriøst, dumt, og barnslig er bare noen av ordene som faller meg inn. Men de tar i hvert fall tur i å drite seg ut, Intel og AMD, og det er jo bra Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Prosessoren som er ment til å konkurere med A64FX er ikke blitt lansert enda (P4 3.2 EE)...Det er forsåvidt riktid det som står på AMD sin side. Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Prosessoren som er ment til å konkurere med A64FX er ikke blitt lansert enda (P4 3.2 EE)...Det er forsåvidt riktid det som står på AMD sin side. Vi vet alle at det er tilfelle. Men fakta er at A64 ikke er i noen særklasse, og da bør AMD være ydmyke nok til å forholde seg til virkeligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå