Lisbeth Grendal Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 "Har du hørt historien ........ " Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hei, Lisbeth. Ja, denne spurven ser utvilsomt "nebbete" ut, og uttrykket tyder ikke på "lette formiddagstoner" ! Timing'en er perfekt, og både positur, skarphet, farger, lys og bakgrunn er bra ! Jeg tror sikkert at det finnes både "kjeftesmeller og sladrekjerringer" hos fugler, også, det er jo så mange arter av dem, som for eksempel: Suppegjøk, bæremeis, snømåke, lommelerke, masekråke, lanterne, jernspett, lårhøne og burugle ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Hei, Lisbeth. Ja, denne spurven ser utvilsomt "nebbete" ut, og uttrykket tyder ikke på "lette formiddagstoner" ! Timing'en er perfekt, og både positur, skarphet, farger, lys og bakgrunn er bra ! Jeg tror sikkert at det finnes både "kjeftesmeller og sladrekjerringer" hos fugler, også, det er jo så mange arter av dem, som for eksempel: Suppegjøk, bæremeis, snømåke, lommelerke, masekråke, lanterne, jernspett, lårhøne og burugle ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert Ha,ha,ha ......... Ja, du kan jammen få sagt det :D Og tenk, alle artene du nevner har jeg da sannelig min hatt vært borti også Takk for kommentar av bildet, og ikke minst, takk for morsom og fargerik "artsutredning" Hilsen Lisbeth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg