Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Matte hjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg også. Hadde r1 og har r2 nettopp. Jeg fikk en 4er i matte t og prøver eller håper å få en 6er i P slik at jeg kan erstatte 4. Skal starte å jobb i morgen, hadde engelsk eksamen i dag så har ikke hatt så mye tid til øving. Hva synes du er vanskelig? for min del så gjør jeg endel slurvefeil på enkle oppgaver, så det er viktig å gå gjennom mange oppgaver slik at det sitter.

Lenke til kommentar

Jeg også. Hadde r1 og har r2 nettopp. Jeg fikk en 4er i matte t og prøver eller håper å få en 6er i P slik at jeg kan erstatte 4. Skal starte å jobb i morgen, hadde engelsk eksamen i dag så har ikke hatt så mye tid til øving. Hva synes du er vanskelig? for min del så gjør jeg endel slurvefeil på enkle oppgaver, så det er viktig å gå gjennom mange oppgaver slik at det sitter.

Ja, hadde engelsk idag jeg også =) gått igjennom kapittel for kapittel. Mangler to kapitler til! Tar dem imorgen =) Også eksamensoppgaver resten av helgen. Ja, samme problemet med meg. Jeg tenker for komplisert også er jeg så innmari avhengig av faste formler osv. S1 og s2 er jo likninger og sette opp ting osv. P1 er vel mer åpen for flere veier til et svar, slik som jeg har skjønt det da. Må bare få hjernen ned på jorda igjen! Løsningene er enkle, er bare lett å overtenke:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...