matte geek Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg skal finne vinkelen ACD. Blir det 180-80. Siden AE og DE spenner over samme buen ergo de må ha samme vinkel? Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Er ikke sikker, tipper r1 eller ligner på det i hvert fall. Jeg vet ikke hva svaret skal bli derfor jeg spør dere om jeg har forstått det riktig? Lenke til kommentar
Futuredoc Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg mener du har rett i hvert fall! Det virker logisk. For da er jo lengden det samme. I en likebeint "trekant" har jo de to sidene like stor vinkel =) Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Virker for meg også, skal du ha matte P eksamen til høst? Lenke til kommentar
Futuredoc Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Ja, nå på mandag ja! Har hatt s1, s2 og 1t før. Men merkelig nok syns jeg 1p er helt utenfor min komfort sone :S Hva med deg? Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Jeg også. Hadde r1 og har r2 nettopp. Jeg fikk en 4er i matte t og prøver eller håper å få en 6er i P slik at jeg kan erstatte 4. Skal starte å jobb i morgen, hadde engelsk eksamen i dag så har ikke hatt så mye tid til øving. Hva synes du er vanskelig? for min del så gjør jeg endel slurvefeil på enkle oppgaver, så det er viktig å gå gjennom mange oppgaver slik at det sitter. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Veldig mange flinke og hjelpsomme mennesker her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1495632&&page=1349 Lenke til kommentar
Futuredoc Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg også. Hadde r1 og har r2 nettopp. Jeg fikk en 4er i matte t og prøver eller håper å få en 6er i P slik at jeg kan erstatte 4. Skal starte å jobb i morgen, hadde engelsk eksamen i dag så har ikke hatt så mye tid til øving. Hva synes du er vanskelig? for min del så gjør jeg endel slurvefeil på enkle oppgaver, så det er viktig å gå gjennom mange oppgaver slik at det sitter. Ja, hadde engelsk idag jeg også =) gått igjennom kapittel for kapittel. Mangler to kapitler til! Tar dem imorgen =) Også eksamensoppgaver resten av helgen. Ja, samme problemet med meg. Jeg tenker for komplisert også er jeg så innmari avhengig av faste formler osv. S1 og s2 er jo likninger og sette opp ting osv. P1 er vel mer åpen for flere veier til et svar, slik som jeg har skjønt det da. Må bare få hjernen ned på jorda igjen! Løsningene er enkle, er bare lett å overtenke:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå