Smartidart Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) . Endret 30. april 2018 av Lamaz98 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 ...hos meg er heldigvis det meste apple... Dette er mer problemet enn løsningen. Produsentene har standarisert seg rundt micro usb, så dette går på stort sett alt som ikke kommer fra Apple. 3 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Ja, stor sett Apple som står for dagens lade kaos. Selv har jeg 3 ladere i bruk hjemme, 2 fra Apple og en microUSB til alt annet. Uansett hvor fin og praktisk Apple sine kontakter er så brukes den KUN til lading for min del, siden alt annet av overføringer går trådløst, og da kan ikke all verdens funksjonalitet overveie en standard, felles lader løsning. Har selv lenge kikka litt rundt på slike ladestasjoner, men litt usikker hva jeg skulle gått for, samt at en sånn stasjon tar opp litt plass selv når den ikke er i bruk. Endret 22. november 2013 av esoteric Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Dette er ikke en tråd for å lufte sine meninger rundt Apples ladeløsninger. Til trådstarter: Du må spesifisere hva du faktisk har slags produkter før vi kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Apple sine lade-løsninger er ikke relevant for en tråd som handler om ladestasjoner? Sant det, med egen lade løsning burde de kanskje også ha egne tråder for Apple ladestasjoner kontra andre. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Apple sine lade-løsninger er ikke relevant for en tråd som handler om ladestasjoner? Dette er en fyr som spør om råd, noe han nå etter 5 poster enda ikke har fått 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Joda, jeg ser poenget ditt, mener bare at det må vel være rom for å snakke litt rundt temaet som tråden handler om også. Og selv om jeg ikke ga et direkte svar men heller bilde eksempler på ladestasjoner for å se om noen av dem kanskje var av typen trådstarteren er ute etter, for å kunne komme mere spesifikk oppfølgings post når man blir litt mere kjent med problemstillingen. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) amobil har foresten skrevet om en ladestasjon som "Dagens Dings"m kan være verdt og sjekke ut, personlig syntes jeg den blir litt for lik en eller annen plastbalje med hull i.http://www.amobil.no/artikler/dagens-dings-leitz-complete-desktop-multicharger/154444 Vurderer kjøpe en slik og bygge inn i en kommode skuff jeg har i gangen, blir den litt mere skjult og diskre. Endret 26. november 2013 av esoteric Lenke til kommentar
Smartidart Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 (endret) . Endret 30. april 2018 av Lamaz98 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå