Ooooj Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg forhåndsbestilte nfs rivals på gamestop til ps3, så senere dro jeg dit og byttet det bestillingen til PC. Spillet skulle ikke komme i butikken før den 22, men jeg fikk melding i dag på skolen om at den var kommer og jeg kan hente det, så da sendte jeg melding til min mor og hun hentet det. Når jeg kom hjem hadde hun 2 spill, det var nfs rivals til PC og PS3. Og jeg spilte først på PC, men det lagget og jeg tørr ikke å åpne ps3 spillet for hvis de på gamestop sier at de skal ha spillet tilbake og at de hadde gjort en feil, må jeg sikkert betale for jeg har tatt av plastembalasjen. Har de lov til dette? Min mor sier at hun skrev under på en kvittering der, så jeg vet ikke. Jeg har veldig lyst å spille det på PS3 for det lagget så mye på PC Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Du bestilte spillet først til PS3 på nett(?), så dro du ned til butikken senere og gjorde om bestillingen? De kan ikke ha misforstått og trodd at du bestilte spillet til på til PC også? Betalte moren din for begge spillene? Hva står det på kvitteringen? Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Bestilte først i butikken og betalte for det så dro jeg på nytt til butikken og byttet bestilligen til PC så når hun hentet det betalte hun ingen ting Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Bestilte i butikken så senere byttet jeg det til PC også hentet moren min det og alt var betalt før hun hentet det og hun sa bare ja når de spurte om det var 2 spill, og hun betalte ingenting Lenke til kommentar
Tux_Pro Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Ærlighet varer lengst er det ikke det dem sier a? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Både PC- og PS3-versjonen er låst til 30 fps, så det vil lagge litt uansett. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Hadde 10 fps på PC-en min...... Den er sykt dårlig veit det! Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Bestilte først i butikken og betalte for det så dro jeg på nytt til butikken og byttet bestilligen til PC så når hun hentet det betalte hun ingen ting Da får du sannsynligvis en regning i posten. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Da får du sannsynligvis en regning i posten. Er du sikker? Kan jeg ikke dra til butikken å få oppklart dette? Da får du sannsynligvis en regning i posten. Er du sikker? Kan jeg ikke dra til butikken å få oppklart dette? Lenke til kommentar
Danbjo Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 tror nok ikke dem vil legge merke til at dette har skjedd, da det må være en menneskelig feil som er gjort av selger når han skulle bytte om preorderen din. så du kan nok trygt spille spillet ditt uten noen bekymring. så lenge du har kvitering som viser til at du har "betalt" for begge spillene er det ikke synlig at det er din bestilling som ble feil. og vil bare være ett lite minus i budskjettet den dagen bestillingen ble omgjort. og det er noe som skjer tid til annen at det mangler penger ved feil.så du kan nok spille i vei Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 (endret) tror nok ikke dem vil legge merke til at dette har skjedd, da det må være en menneskelig feil som er gjort av selger når han skulle bytte om preorderen din. så du kan nok trygt spille spillet ditt uten noen bekymring. så lenge du har kvitering som viser til at du har "betalt" for begge spillene er det ikke synlig at det er din bestilling som ble feil. og vil bare være ett lite minus i budskjettet den dagen bestillingen ble omgjort. og det er noe som skjer tid til annen at det mangler penger ved feil. så du kan nok spille i vei Jeg skal ikke gjøre annet i helgen enn dette :-) takk, og jeg har en kvittering som sier at begge spillene er betalt, men har en kvittering som står at den er avbestilt, men er sikkert bare bestilt på nytt av dem med en feil. Endret 21. november 2013 av mikki5519 Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 jeg har en kvittering som sier at begge spillene er betalt, men har en kvittering som står at den er avbestilt, men er sikkert bare bestilt på nytt av dem med en feil. Så lenge du har kvitteringene i orden så er du nok utenfor faresonen. Du kan jo si at du aldri har mottatt noe PS3 spill, men hvordan de får sjekket opp dette via posten, vet jeg ingenting om. Nå har jeg aldri bestilt spill i butikk før (bare over nett) så jeg vet ikke hvordan prosedyren er der, særlig hos Gamestop. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 tror nok ikke dem vil legge merke til at dette har skjedd, da det må være en menneskelig feil som er gjort av selger når han skulle bytte om preorderen din. så du kan nok trygt spille spillet ditt uten noen bekymring. så lenge du har kvitering som viser til at du har "betalt" for begge spillene er det ikke synlig at det er din bestilling som ble feil. og vil bare være ett lite minus i budskjettet den dagen bestillingen ble omgjort. og det er noe som skjer tid til annen at det mangler penger ved feil. så du kan nok spille i vei Når jeg skulle bytte spillet til PC, var det en dame som nettop hadde begynt der, og hun brukte godt over 5 min på å skifte spillet til PC så kansje det er grunnen Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hva i all verden skal Gamestop kunne gjøre? Om de merker at det er et spill for lite i butikken kan de ikke tråle byen etter hver eneste person som har kjøpt spillet hos dem, for å sjekke om vedkommende har en ekstra kopi. Det er bare å spille til kuene kommer hjem, det blir aldri oppdaget. Det eneste Gamestop kan gjøre er å oppføre spillet som tap og glemme hele greia. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Hva i all verden skal Gamestop kunne gjøre? Om de merker at det er et spill for lite i butikken kan de ikke tråle byen etter hver eneste person som har kjøpt spillet hos dem, for å sjekke om vedkommende har en ekstra kopi. Det er bare å spille til kuene kommer hjem, det blir aldri oppdaget. Det eneste Gamestop kan gjøre er å oppføre spillet som tap og glemme hele greia. Sitter å spiller det nå, og ingen meldinger eller telefoner (de har min underskrift og nummer), så de bryr seg sikkert ikke og ser at de gjorde en feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå