Divinity Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hei! I Desember har eg planer om å kjøpe meg et GoPro kamera. Eg har vert på utsikt mange steder som XXL, Elkjøp, CDON, Expert osv. Men eg er veldig usikker på hvilke eg skal velge, om det er White, Silver eller Black Edition. Eg er ute etter sånn som eg kan bruke når eg står på Ski og eventuelt sykler. Slik en setter på hjelmen eller på rattet. Eventuelt hva slags utstyr er bra når det gjelder Ski, Sykling osv.? Hva er deres anbefalinger? Har dere noe erfaring med GoPro kamera? Eg skal spare ca. 2300 kr til eg skal kjøpe videokamera + utstyr. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Slå deg løs og les og spør i denne tråden. Kort versjonen er at du bør kjøpe Hero 3 Black edition spesilet nå som den er å få til ca 2300kr noe som er ett røverkjøp. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hei! I Desember har eg planer om å kjøpe meg et GoPro kamera. Eg har vert på utsikt mange steder som XXL, Elkjøp, CDON, Expert osv. Men eg er veldig usikker på hvilke eg skal velge, om det er White, Silver eller Black Edition. Eg er ute etter sånn som eg kan bruke når eg står på Ski og eventuelt sykler. Slik en setter på hjelmen eller på rattet. Eventuelt hva slags utstyr er bra når det gjelder Ski, Sykling osv.? Hva er deres anbefalinger? Har dere noe erfaring med GoPro kamera? Eg skal spare ca. 2300 kr til eg skal kjøpe videokamera + utstyr. Har du bestemt deg for GoPro, så bør du kjøpe Hero 3(+) black edition ja. Har selv to GoPro kameraer. En GoPro Hero 3 Black og en Hero 3+ Black. Jeg har også et Drift Ghost HD kamera. Det sistnevnte er det kameraet som har imponert meg mest faktisk. Det er vanntett rett ut av esken og du trenger ikke noen deksel etc., fjernkontrollen er MYE bedre enn GoPro sin, batterilevetiden er nesten dobbelt så god og det har en innebygget LCD skjerm. Kameralinsen kan også roteres så man kan nærmest monterere det hvor man vil. Videokvaliteten (spesielt i mørke omgivelser) er ikke like god som GoPro Hero 3 Black, men den er på langt nær dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå