smort1 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Her kommer vinter`n, ....... ! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hei Svein ! Fint og detaljert bilde du deler, godt det ikke er mer snø, passe stemning Hilsen Terje . Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Hei Svein ! Fint og detaljert bilde du deler, godt det ikke er mer snø, passe stemning Hilsen Terje . Takker, Terje! Akkurat passende mengde snø, og passende antall -grader.., (-2 til -4°C).., de siste dager... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Et fint vinterdokument Svein og her kommer å vintern God helg, fri imårra så Med hilsen Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Et fint vinterdokument Svein og her kommer å vintern God helg, fri imårra så Med hilsen Leif Takker, Leif! God helg, fri fra i dag av , jeg.... Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Se her ble det plutselig vinter, ja. Så idyllisk det ser ut, selv for en snømotstander som meg. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Se her ble det plutselig vinter, ja. Så idyllisk det ser ut, selv for en snømotstander som meg. Takker, HelloKjersti! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Nå æ jeg lei av all vind. storm kuling orkan og storm kuling storm.... og snø hagel snø hagel og..... :hmm:Har ikke vært slikt vær noen vinter tidligere før jula, så hva skjer GRATULERER MED DAGEN Svein :) Med hilsen Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Nå æ jeg lei av all vind. storm kuling orkan og storm kuling storm.... og snø hagel snø hagel og..... :hmm:Har ikke vært slikt vær noen vinter tidligere før jula, så hva skjer GRATULERER MED DAGEN Svein :) Med hilsen Leif Takker, Leif! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg