AnonymDiskusjon Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Det er som om øynene mine blir nesten blendet av lyset i taket som skinner på tingene. Jeg er ikke trøtt. Dette begynte da jeg satt på dataen, og bildene ble mer klare og lyset lissom skarpere. Hva kan dette være? Anonymous poster hash: 382fa...f3e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Ragnarok. Hva er ragnarok? Anonymous poster hash: 382fa...f3e Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 "Hodepine" (det trenger ikke gjøre vondt). Hvis det ikke går over må du ta en tur til optiker/øyenlege i tilfelle det er en øyesykdom. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Mulig du har "sett lyset". Gå ut blant dine medmennesker og prediker Herrens ord så mye og så ofte du klarer. Du har nok fått et KALL. Du bør også si opp jobben/slutte på skolen så ikke utenforstående ting distraherer deg. Helst flytte ut på gata også. Endret 22. november 2013 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå