churchviolence Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Vurderer å kjøpe igjen en PC, som supplement til MacBook Pro, da ikke alt fungerer optimalt på Mac. PC'n vil bli mest brukt til kontorarbeid, Word og Exel. Ønsker også å kunne bruke autodesk AutoCad og autodesk Revit, da jeg bruker dette litt i skolesammenheng. Jeg spiller aldri mer krevendes spill en solitair, så det er ikke ett tema. Pris ønsker jeg å holde relativt lav, da jeg hovedsakelig bruker mac'en. Tenkte på barebone siden de er små, og lette å plassere på mitt relativt beskjedne kontor. Endret 23. november 2013 av churchviolence Lenke til kommentar
churchviolence Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Er dette ett bra oppsett, eller er jeg på bærtur? Har ikke drevet med PC på lenge, så aner ikke hva som er bra lenger. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Ser ok ut det der bortsett fra at du har tatt med Laptop minne og ikke minne for stasjonær.. So-DIMM = Laptop DIMM = Stasjonær Lenke til kommentar
churchviolence Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 ok, liten bom der:P Men så på denne pakken; http://www.dustinhome.no/product/5010744906/dustin-computerpackage-intel-847-4gb-2tb/ og her er det So-DIMM ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå