Øystein.F. Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Lightning Returns lar deg velje språk.Japanske stemmer i neste Final Fantasy Lenke til kommentar
Puro Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Bra, men holder meg til FF VII 2 Lenke til kommentar
Zerqent Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hva med en option for å bare skifte Vanile til Japansk? Synes generelt sett FF13 ikke har så værst stemmer så kommer til å spille siste også på engelsk... Men ja, bare positivt at de tar med muligheten! 1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Dette var bra. Nå har jeg spillt både XIII og XIII-2 med engelske stemmer, og er ganske tilfreds med dem, så blir naturlig for meg å fortsette med det i dette spillet også. Men kommer absolutt til å teste ut de japanske stemmene, og kanskje gir dette håp om at vi kan få andre fremtidige utgivelser fra SE med mulighet for japanske stemmer også. Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Er fakerten pitle meg på tide, har mast på Squeenix om det siden FFX, men de skylder på plassmangel. Lenke til kommentar
Phate Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Kult. Kommer nok aldri til å benytte meg av det, men fortsatt kult... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Godt, men så var det selve spillet da. FFXIII-2 var ikke akkurat noen stjerne i boka, og det var ikke dubben sin feil. Lenke til kommentar
Forever2an Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Yes, for en som er veldig into japansk kultur så er dette sykt digg. Takler ikke den engelske versjonen, husker det var en venn av meg som kommenterte at det hørtes ut som *ex lyder til tider når de engelske stemmene snakket. Lenke til kommentar
xXSteelZorXx Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Genialt~ Foretrekker nok best orginal stemmene, vel..har jo sett mange disney filmer på norsk når jeg var liten, men blir ikke lenger det samme. Xenoblade hadde jo engelsk eller japanske stemmer og, de hadde ikke problemer med plass, men går ut fra at FF sine filmer tar enormt mye plass. hoper S.Enix kan fortsette trenden fremover til FF - XV. Har jo allerde set den trailern på Japansk, og det passet veldig bra. Lenke til kommentar
Cinalate Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Endelig!! Har ventet på dette, ja. Kaji Yuki, Ono Daisuke og Sakamoto Maaya ;a; Har spilt den japanske versjonen av spillet og må si det er bedre flyt i de japanske stemmene. Hvis man synes det er rart, er det bare fordi det er litt uvant i begynnelsen ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå