Gå til innhold

Hva gjør man når man har havnet i trøbbel?

EvilSeagull

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av å til kan det lønne seg å bare legge seg flat? Evt kuppert?

La oss si du sparket sjefen i rompa, og han så at det var deg. Hva ville du gjordt for å slippe å ta konsekvensene?

Hadde det gått an å si noe sånn som "Jeg angrer, MEN vil veldig gjerne slippe konsekvensene av det jeg gjorde"? Ikke bare legger du deg flat men da vet han at du er dønn ærlig også. Jeg tenker at han kanskje blir litt paff når man sier at man ikke vil ta konsekvensene :)

La oss si at du er sjefen min og at det var jeg som sparket deg i rompa, og jeg sa det der til deg. Hvordan ville du reagert?

Endret av EvilSeagull
Lenke til kommentar

La oss si du sparket sjefen i rompa, og han så at det var deg. Hva ville du gjordt for å slippe å ta konsekvensene?

La oss si at du er sjefen min og at det var jeg som sparket deg i rompa, og jeg sa det der til deg. Hvordan ville du reagert?

For det første ville jeg ikke prøvd å sno meg unna. Ta konsekvensene av dine egne valg eller drit i å ta de valgene. Og om jeg hadde vært sjefen din og du først sparket meg og så prøvde å sno deg unna... gud bedre, jeg hadde satt deg på toalettvask resten av uka. Eller nei, jeg hadde først ledd av det elendige forsøket på å slippe unna. Og så hadde jeg sendt deg på toalettvask resten av uka.

Lenke til kommentar

For det første ville jeg ikke prøvd å sno meg unna. Ta konsekvensene av dine egne valg eller drit i å ta de valgene. Og om jeg hadde vært sjefen din og du først sparket meg og så prøvde å sno deg unna... gud bedre, jeg hadde satt deg på toalettvask resten av uka. Eller nei, jeg hadde først ledd av det elendige forsøket på å slippe unna. Og så hadde jeg sendt deg på toalettvask resten av uka.

Du er et monster!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan jo gjøre som små barn ofte gjør å feige ut å legge skylden på andre? Du kan si at det hele var ment som en spøk og at det fikk litt større konsekvenser enn først antatt?

Eller du kan "turn the other cheak" og vente på å bli sparket i ræffa tilbake

Du har rett! Humor er veien å gå :)

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke tenke meg noen god grunn til å sparke sjefen i rumpa, men hvis jeg hadde gjort det, måtte det ha vært et legitimt spark, så jeg ville innrømmet at det var meg og argumentert med at han/hun fortjente det sparket og at det derfor ikke bør få noen konsekvenser for meg.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke tenke meg noen god grunn til å sparke sjefen i rumpa, men hvis jeg hadde gjort det, måtte det ha vært et legitimt spark, så jeg ville innrømmet at det var meg og argumentert med at han/hun fortjente det sparket og at det derfor ikke bør få noen konsekvenser for meg.

Er legitimt ditt favorittord?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...