Gå til innhold

Sverige vs Norge Battlefield mod.


Anbefalte innlegg

1) Hvor har du beviser for disse påstandene fra?

2) I mine øyne så er ikke spørsmålet om a-våpen eller ikke i Norge så mye gjøre med spill? :roll:

 

1. USA har våpen i Norge ja, og som sakt ingen hemmelighet. Om usa har a-våpen er en annen sak, ikke min påstand.

 

2. Helt enig, måtte bare kommentere ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

1) Hvor har du beviser for disse påstandene fra?

2) I mine øyne så er ikke spørsmålet om a-våpen eller ikke i Norge så mye gjøre med spill? :roll:

 

1)Har jeg hatt beviser for dette så hadde nok CIA fått meg til å forsvinne fra jordoverflaten i en "ulykke". Bare se hva som skjedde med den twinotteren som var full av demonstranter mot rakettanlegget på 80 tallet.

2) Det var snakk om hvem som ville vunnet av Sverige og Norge i en krig. Og hvis Norge har A-Våpen så eier vi Sverige i en krig.

Lenke til kommentar

Javel? Viste ikke at NATO har, men Norge har 4 mellomdistanse raketter som er klart til avskytting. De er plassert en ukjent plass i Nord Norge. Ble plassert der i begynnelsen av 1970 tallet. Amerikanerne er fullstendig klar over det siden det er deres soldater som vokter anlegget.

 

Ånei! du er vel ikke en av de 40 år gamle psykiatri pasientene

som tror de er forfulgt og overvåket av regjeringa og får noia bare de

ser folk med sorte solbriller :lol: (kanskje du er han tullingen på sunnmøre som hele landet ler av?)

 

men seriøst, det er umulig å gjemme noe slikt i Norge

både politisk og fysisk.

 

PS. Frankrike Storbritannia og USA er medlem av NATO og de

har atomvåpen hvis du lurte.

Lenke til kommentar

Javel? Viste ikke at NATO har, men Norge har 4 mellomdistanse raketter som er klart til avskytting. De er plassert en ukjent plass i Nord Norge. Ble plassert der i begynnelsen av 1970 tallet. Amerikanerne er fullstendig klar over det siden det er deres soldater som vokter anlegget.

 

Ånei! du er vel ikke en av de 40 år gamle psykiatri pasientene

som tror de er forfulgt og overvåket av regjeringa og får noia bare de

ser folk med sorte solbriller :lol: (kanskje du er han tullingen på sunnmøre som hele landet ler av?)

 

men seriøst, det er umulig å gjemme noe slikt i Norge

både politisk og fysisk.

 

PS. Frankrike Storbritannia og USA er medlem av NATO og de

har atomvåpen hvis du lurte.

 

Burde være mulig å gjemme slikt, men problemet at man må bygge anlegget skjult og at de som bygger det må ikke få muligheter til å fortelle det videre. (skape noe "anleggsulykker")

 

Uansett så blir det sikkert en artig mod. (håpe håpe at Norge får SCUD i det minste)

Lenke til kommentar

Javel? Viste ikke at NATO har, men Norge har 4 mellomdistanse raketter som er klart til avskytting. De er plassert en ukjent plass i Nord Norge. Ble plassert der i begynnelsen av 1970 tallet.  Amerikanerne er fullstendig klar over det siden det er deres soldater som vokter anlegget.

 

Ånei! du er vel ikke en av de 40 år gamle psykiatri pasientene

som tror de er forfulgt og overvåket av regjeringa og får noia bare de

ser folk med sorte solbriller :lol: (kanskje du er han tullingen på sunnmøre som hele landet ler av?)

 

men seriøst, det er umulig å gjemme noe slikt i Norge

både politisk og fysisk.

 

PS. Frankrike Storbritannia og USA er medlem av NATO og de

har atomvåpen hvis du lurte.

 

Burde være mulig å gjemme slikt, men problemet at man må bygge anlegget skjult og at de som bygger det må ikke få muligheter til å fortelle det videre. (skape noe "anleggsulykker")

 

Uansett så blir det sikkert en artig mod. (håpe håpe at Norge får SCUD i det minste)

 

Nei, ikke SCUD. Realisme :o :o .

Lenke til kommentar
 

2) Det var snakk om hvem som ville vunnet av Sverige og Norge i en krig. Og hvis Norge har A-Våpen så eier vi Sverige i en krig.

 

Hvis jeg hadde vært øverskommanderende i forsvaret hadde jeg aldri sendt a-våpen på sverige... vi ligger liksom innen for den sones den mye av avfallet ville ramlet ned... eg vil ikke ha radioaktive sauer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...