Hamsterino Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Progress= Internal Alpha. Er det langt inne i utviklingen eller ikke? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 veeeel.... alpha er før beta, så et stykke igjen. på en annen side har de holdt på lenge, og det er ikke et helt spill de skal lage bare en mod. Men er nok fortsatt en stund til det er ferdig Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Håper det blir luftkriger. Da kommer Norges F-16 og Hercules-fly til å leke med de gamle Saab-jagerflyene til svenskene EDIT: Se her. GB Glace er fysj, æsj og fy da. Svenke-hatet mitt har begynt Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Svenskene har kamphelikoptre, og de saab flyerne er ikke så dårlige. Norge har litt F-16 Og hercules fra 60-tallet. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Svenskene har kamphelikoptre, og de saab flyerne er ikke så dårlige. Norge har litt F-16 Og hercules fra 60-tallet. Ja. Jeg vet. Jeg var litt fjortiss i sta, men det er over nå. *tenke realistisk* Lenke til kommentar
Elys Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 spesialstyrkene har C8, kystjegerne bruker G36, og stort sett resten bruker AG3 eller MP5 (juks) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Gleder meg. KOmmer til å bli kult å spille mot svenskene. :smile: Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 så musikkverket hadde BF1942 på tilbud til litt over 200 kr Lenke til kommentar
Ed_Solheim Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Dette spillet skal foregå et par år inn i fremtiden, da bør norske heimevernet ha AG-3, vanlige norske styrker skal bytte våpen nå, GK36 elns. special-ops har vel gk36 allerede Akkurat som om den norske stat har 2 øre til overs for invistering i nye våpen! AG'n for nok duge en god god stund til... (who cares.. vi er "døde" etter 2 minutter anyway...) Det som vel mangler er en MP5 Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 ja, tittet på gk36 på forsvarsmessa på hellerudsletta, gromt det. AG3 er liksom ikke det samme næh! litt mer knall i ag3, og knall er bra. og jentefem (eller mp5 som noen kaller den) er kjekk og ha i nærkamp innendørs og sånt.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Svenskene har kamphelikoptre, og de saab flyerne er ikke så dårlige. Norge har litt F-16 Og hercules fra 60-tallet. Hercules er et gammelt fly ja, men hvordan kan du plassere det i samme bås som kamphelikoptre og jagerfly? Herkules gjør jobben sin glimrende, nemlig å frakte mye materiale, kjapt og effektivt. Teoretisk tror jeg vi ville vunnet en krig med svenskene p.g.a at de Svenske JAS 39CD Gripen jagerflyene kan ikke nærme seg F-16, det er en grunn til at F-16 er det mest brukte jagerflyet i verden.... Dessuten mangler de svenske pilotene mye viktig kamptrening, da de ikke tar del i noen av de store NATO øvelsene. Og skal vi være pirkete, så spørs det om ikke Norge har byttet ut F-16 flyene sine med JSF (Joint Strike Fighter) innen 2007. (jeg er ikke sikker på om utbyttingen ble skrinlagt eller ikke) men ellers er det sikkert en artig MOD Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Svenskene har kamphelikoptre, og de saab flyerne er ikke så dårlige. Norge har litt F-16 Og hercules fra 60-tallet. Hercules er et gammelt fly ja, men hvordan kan du plassere det i samme bås som kamphelikoptre og jagerfly? Herkules gjør jobben sin glimrende, nemlig å frakte mye materiale, kjapt og effektivt. Teoretisk tror jeg vi ville vunnet en krig med svenskene p.g.a at de Svenske JAS 39CD Gripen jagerflyene kan ikke nærme seg F-16, det er en grunn til at F-16 er det mest brukte jagerflyet i verden.... Dessuten mangler de svenske pilotene mye viktig kamptrening, da de ikke tar del i noen av de store NATO øvelsene. Og skal vi være pirkete, så spørs det om ikke Norge har byttet ut F-16 flyene sine med JSF (Joint Strike Fighter) innen 2007. (jeg er ikke sikker på om utbyttingen ble skrinlagt eller ikke) men ellers er det sikkert en artig MOD Men det store problemet her er vi er med i NATO og det er ikke svenskene, så vi ville vunnet i virkeligheten siden NATO ville gripe inn for å forsvare en alliert. Men hvis situasjoen var kun Norge Vs Svergie ville vi nok hatt problemer siden svenskene er tallmessig overlegne i alle forsvarsgrener. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Nå har nu Norge atomvåpen, noe som egentlig er en forsvarshemmelighet. Så jeg tror ikke Sverige har en sjangs i virkeligheten. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 spesialstyrkene har C8, kystjegerne bruker G36, og stort sett resten bruker AG3 eller MP5 (juks) Kystjegerne har gått tilbake til AG3 og spesialstyrkene (FSK/MJK) bruker stort sett det de har lyst til å bruke... Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Nå har nu Norge atomvåpen, noe som egentlig er en forsvarshemmelighet. Så jeg tror ikke Sverige har en sjangs i virkeligheten. din blånisse! Norge hakke atomvåpen, NATO har. eller mente du det ironisk og prøvde å være morsom på en eller annen måte? og hvis ikke, hvor og hvordan mener Norge skal ha gjemt dem hen? Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 hadde norge gjemt atomvåpen, ville bush grepet inn for lenge siden 8) Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Nå har nu Norge atomvåpen, noe som egentlig er en forsvarshemmelighet. Så jeg tror ikke Sverige har en sjangs i virkeligheten. din blånisse! Norge hakke atomvåpen, NATO har. eller mente du det ironisk og prøvde å være morsom på en eller annen måte? og hvis ikke, hvor og hvordan mener Norge skal ha gjemt dem hen? Javel? Viste ikke at NATO har, men Norge har 4 mellomdistanse raketter som er klart til avskytting. De er plassert en ukjent plass i Nord Norge. Ble plassert der i begynnelsen av 1970 tallet. Amerikanerne er fullstendig klar over det siden det er deres soldater som vokter anlegget. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Javel? Viste ikke at NATO har, men Norge har 4 mellomdistanse raketter som er klart til avskytting. De er plassert en ukjent plass i Nord Norge. Ble plassert der i begynnelsen av 1970 tallet. Amerikanerne er fullstendig klar over det siden det er deres soldater som vokter anlegget. Ergo USA har våpen i Norge. Ikke overrasket, og heller ingen hemmelighet. Mellomdistanse raketter + 1970 tallet = Kalde krigen. 1986 - amerikansk nedrustning = false. Noen forvirret? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Nå har nu Norge atomvåpen, noe som egentlig er en forsvarshemmelighet. Så jeg tror ikke Sverige har en sjangs i virkeligheten. din blånisse! Norge hakke atomvåpen, NATO har. eller mente du det ironisk og prøvde å være morsom på en eller annen måte? og hvis ikke, hvor og hvordan mener Norge skal ha gjemt dem hen? Javel? Viste ikke at NATO har, men Norge har 4 mellomdistanse raketter som er klart til avskytting. De er plassert en ukjent plass i Nord Norge. Ble plassert der i begynnelsen av 1970 tallet. Amerikanerne er fullstendig klar over det siden det er deres soldater som vokter anlegget. 1) Hvor har du beviser for disse påstandene fra? 2) I mine øyne så er ikke spørsmålet om a-våpen eller ikke i Norge så mye gjøre med spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå