rivaldo Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 http://www.silentheroes.se/story.php fra siden " The Invasion of Norway is under way! " Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Blir artig å sparke litt svensker.. Håper ikke våpenlista er ferdig bare, er ikke 100% fornøyd med AG3'n, og skal det ha noen troverdighet må MG3 være med også.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jo det er bra at noen har fantasien i orden Tviler liiit på at det hadde vært kun 2 land som hadde blitt innvolvert i den krigen ja. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ser for meg Kjell Magne og Göran brette opp armene og si til verden utenfor; "Hei, hei, dette ordner vi opp i selv..." Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jo det er bra at noen har fantasien i orden Tviler liiit på at det hadde vært kun 2 land som hadde blitt innvolvert i den krigen ja. Skal vi prøve, og se? Svenskene kan jo være utrolig irriterende iblandt, så det kunne vært interessant. Dessuten så kunne det jo vært interessant å tatt noen svenske kvinnelige POW til haremet sitt? DrE Lenke til kommentar
Tiddelidei Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Er det nokon som veitt om d vil gå an med singleplayer...? Vil d vere mogeleg å spele med bot-er? Får håpe at spelet vert rettferdig og ikkje hemmer nordmenn.... Ellers verker spelet konge! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 http://www.silentheroes.se/download.php?me...7_firstlook.rar <- morro Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Tøft! Nå vel nesten kjøpe meg BF nå da, hvor får jeg det billigst? Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hehe..ser at ag90 er med..Der snakker vi heftig våpen Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 *old news* Dette ble jo lansert i sommer en gang :wink: Men det blir moro og krige litt mot sverige Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Dette spillet skal foregå et par år inn i fremtiden, da bør norske heimevernet ha AG-3, vanlige norske styrker skal bytte våpen nå, GK36 elns. special-ops har vel gk36 allerede Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Dette spillet skal foregå et par år inn i fremtiden, da bør norske heimevernet ha AG-3, vanlige norske styrker skal bytte våpen nå, GK36 elns. special-ops har vel gk36 allerede Hvis det skal være et par år inn i fremtiden bør det mest sannsynlig være Heckler & Kock G36 KV ja, eller eventuelt Diemaco C8 Az (som ikke ble like godt mottatt som G36'n) Typisk at AG'n skal begynnes utskiftet året jeg er ferdig med førstegangstjenesten, og byttes ut med et nytt gromvåpen :x Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 ja, tittet på gk36 på forsvarsmessa på hellerudsletta, gromt det. AG3 er liksom ikke det samme Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 ja, tittet på gk36 på forsvarsmessa på hellerudsletta, gromt det. AG3 er liksom ikke det samme Fikk ikke lov til å dra ned dit jeg, så jeg måtte lese det i "Forsvarets Forum"-bladet Lenke til kommentar
Elys Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 pssssh...AG3 er fiiiiiine Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 litt lenger for deg ja. 25min tog til oslo, så buss til forsvarsmessa. Mye bra stæsj der, sikkert samlet alt det bra forsvaret har:P Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 litt lenger for deg ja. 25min tog til oslo, så buss til forsvarsmessa. Mye bra stæsj der, sikkert samlet alt det bra forsvaret har:P` Ja, det trengs ikke så god plass til det Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 overflygning med f-16 var akuratt det, vroom og der forsvant de, samme med de andre flyene, gjorde ikkeno gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå