Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

HJELP! Leserinnlegg

Anbefalte innlegg

Jeg har leserinnlegg som er ganske viktig for karakteren. Gidder noen å lese gjennom å sjekke hva jeg mangler og hva jeg må jobbe mer med?? Skal svare på et leserinnlegg, bare så dere vet. Hvis du tar deg tid til å lese gidder dere å sjekke ordforrådet mitt, punktum og komma, avsnitt, har god flyt, gode argumenter og meninger og skrivefeil. I tillegg om dere gidder å gi en karakter :)

Jeg kunne ikke vært mer enig med deg, jeg skjønner akkurat hva du mener. Til dags må ungdommer være perfekte for å passe inn. Ser du ikke ut som andre vil du skal se ut, så er det vanskelig å få seg venner. De fleste blir dømt utfra utseende sitt og klærene sine. Du får deg å vidt venner, man mister selvtilliten og kanskje noen mister lysten for å leve. Hva skal man gjøre?

Selv som en ungdom, synes jeg ungdommer dømmer for fort. De er falske og prøver å være en annen. Mange av jentene dømmer jentene og guttene for utseende og ikke for personlighet. Det samme gjør guttene. De dømmer jentene utifra former og ansiktet og guttene utifra om de ser bra ut, er de populære eller er de rike. Ungdommer mister selvtilliten for vær dag som går. Alle forandrer seg gjennom tider, siden de vil få seg nye ^populære^ venner. Man begynner og kjøpe merkeklær for flere tusen kroner. Starter å trene for å se bedre ut for andre. Til slutt glemmer de vennene sine og mister kontakt med dem. Det er så vidt noen som er perfekte disse dagene. Ordet perfekt for mine øyner er personligheten. Hver deg selv og få ut det beste av deg. Ikke prøv å være noe du ikke er. Det er perfekt for meg.

Noen ungdommer er overlegen, siden mange gir dem skryt og skulle ønske de var som dem. Derfra finner de overlegene ungdommene venner som skal være rike og se bra ut. Deretter finner de seg venner som gjør akkurat det samme. Sånn fortsetter det.

Dette er mine meninger om dagens ungdom. Det er ikke særlig lett å være en ungdom, hvis man tenker over det. Bare kjemp for deg selv og gi langt faen om hva folk mener om deg. Ingen er bedre enn deg, ihvertfall ikke de som dømmer! Jeg skulle ønsket alle ungdommer skjønte dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De to poengene jeg så med det samme:

1. Hvis dette er ment å være et tilsvar til et tidligere innlegg, så ville det være naturlig å begynne med en referanse, f.eks "Dette er en kommentar til det tidligere publiserte innlegget fra ...". (Hvorvidt man refererer med overskrift, navn på forfatter, eller dato - vil jeg overlate til OP å avgjøre...)

2. "Til dags må ungdom..." ????!?!?!?!?

"Til dags" er det ikke noe som heter - det heter enten "nå til dags" eller "til hverdags", men "til dags" gir ingen mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...