Sim11 Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Hei Jeg har en iPod touch 5 gen. For litt sida så merka jeg at strømmen gikk forferdelig fort vekk! Fra 100 % til ikke strøm, tok 10-15 min, med den svakeste lysstyrken. Skjermen er litt "løs" slik at jeg kan rive den litt opp og se under. Så jeg mistenker at den har ligget på rommet mitt om natta, og der er det litt kaldt. Da ødela kanskje kulden batteriet.... Kan det stemme? En annen ting er at laderen er litt ødelagt. Jeg må finne riktig posisjon for at iPoden skal lade... Men det kan være iPoden som rett og slett ikke funker og laderen er som den skal? Hvis laderen er ødelagt kan det hende at den gir "redusert strøm/handicappa strøm" hvis du skjønner hva jeg mener og da blir den ikke langvarig. En annen ting. Jeg prøvde en lader som funka helt, men da kom bare apple merket opp, også ble det svart igjen. Sånt skjedde hele tiden mens jeg lada iPoden - Hva er problemet tro?? - Hva kan jeg gjøre for å løse problemet? Still gjerne mer spørsmål, forklaringen var litt svak og avangsert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå