hkon_InnleggNO Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hei Etter jeg la inn nye ram-brikker vil ikke PC-en slå (vanlig) seg på med mindre jeg bruker av/på-knapp på strømforsyning. Når den først er på fungerer den helt fint. Spesifikasjoner: Radeon HD7850Windows 8.1 I5 3570K Corsair TX 650W Asus P8Z77-M Nytt ram: Kingston HyperX 10th Anniversary Series DDR3L PC12800/1600MHz CL10 2x8GB Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Sjekket at du har satt i front panel connectors riktig i hovedkortet? Lenke til kommentar
hkon_InnleggNO Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Vel PC-en fungerte eksemplarisk med mitt forrige RAM-set, det var først etter jeg satt inn det nye settet at den ikke vil på normalt og jeg har ikke vært borti front panel connectors. Jeg spesifiserte det ikke godt nok, men etter jeg har tatt av og på strømforsyningen må jeg ta på den vanlige på-knappen. Da fungerer det ok. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Du tok ut strøm når du satt i ny RAM, og brukte du slik statarmbånd? Lenke til kommentar
hkon_InnleggNO Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Ja til det første, nei til det siste - jeg brukte ikke statiskavledende armbånd. Har dette ødelagt noe? Jeg mener, jeg bruker PC-en fint nå, er bare oppstart som er blitt kjipere. Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Er den nye RAMen støttet av hovedkortet? Sjekk hos ASUS, du finner tabeller der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå