Ravusy Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 - Litt dyr 600-800kr er akkruat den prisklassen gode gamingmus ligger i. 1 Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Flott overskrift. Lenke til kommentar
frodeskibrek Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Nei takk så lenge det er med kabel bortkastet i 2013 med kablet utstyr så bra som trådløsteknologien har blitt Kos deg med batteri/oppladning midt i ett intenst spill... 1 Lenke til kommentar
fotim Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 dersom go'musa trenger batterier, kabel eller lyser av seg selv er jeg ikke sikker på om jeg tør... Lenke til kommentar
pine Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Har hatt Naos 5000 lenge, nesten 3 år, men den begynnte å lide av dobbelklikk på venstre knappen.Og med tanke på alle driver problemer, og interne problemer i mionix, og faktumet at de hadde ikke gitt ut en enda oppdatering på over 2 år, gjorde att jeg bruker qpad 5k nå.Men de har lovet bedring, så neste mus blir kanskje en naos igjen. Endret 22. november 2013 av pine Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Litt uenig der. Jeg hater trådløst, har så ekstremt dårlig erfaring med det! Har selv en Microsoft Sidewinder X8 trådløs mus. Beste spillmusen jeg noen gang har hatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå