okjo Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 KL0955 inn for landing Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Flott bilde. Jeg tror jeg ville øket kontrasten noe - usikker på det, men verdt et forsøkt. Du har noen flekker i bildet som du enkelt kan fjerne, da blir det helt perfekt. Aagesp Lenke til kommentar
okjo Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Flott bilde. Jeg tror jeg ville øket kontrasten noe - usikker på det, men verdt et forsøkt. Du har noen flekker i bildet som du enkelt kan fjerne, da blir det helt perfekt. Aagesp Hei Aagesp, takk for kommentaren og ikke minst for tips til forbedringer, setter pris på det. Fant at om jeg øker kontrasten mer så mister jeg også kortrollen på det hvite i fuglen, som ligger på grensen til det utbrente. Flekkene, er vanndråper fra hegra..var først inne på tanken å ta de bort men lot det være..skal vurdere å ta bort noen av de hvis bildet skal brukes til noe annet. mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg