Xandathrii Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Heisan, jeg sitter for øyeblikket å tenker på om det er noe vits å koste på min gamle gamer-pc, eller om jeg skal spare til en ny, eller gjøre en liten oppgradering uansett. Mitt spec: GPU: Nividea Gforce GTX 260CPU: E8400 - 3ghz DuoRAM: 2x2gb Corsair 800mhzPSU: 750WSkjerm: 2x 22" BenQ (1 LED) Som dere ser, er dette ganske gammelt atm, men det drar fortsatt Skyrim på grei oppløsning, selv om skjermkortet går varmt. må manuelt skru opp viftehastigheten på GPU`en før jeg startet spillet. på 100% fan-speed ligger temp på ca.60-70 grader, noe som er meget høyt med tanke på at vifta jobber max. jeg lurer på om jeg kan oppgradere skjermkortet (selv om det ikke er så mye å gå på med plass i kabinettet), eller om dette blir bare bortkastede penger? Lurer også på å kjøpe en SSD disk. planen er å kjøpe en ny gamer til Fallout 4 kommer, men det kan jo være både 1 og 2 år til for alt vi vet noen tips? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Oppgrader alt på en gang, det er lite vits i å oppgradere kun skjermkort der. Lenke til kommentar
Ekvitar Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Hvordan skjemkort tenkte du på da? Hvis du kjøper et nytt skjermkort, så er cpu'n en bottleneck. Jeg hadde nok også spart og heller kjøpt alt nytt. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 22. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Oppgrader alt på en gang, det er lite vits i å oppgradere kun skjermkort der. Som i å kjøpe en helt ny gamer? Kanskje like greit, da kabinettet har begrenset plass Hvordan skjemkort tenkte du på da? Hvis du kjøper et nytt skjermkort, så er cpu'n en bottleneck. Jeg hadde nok også spart og heller kjøpt alt nytt. Har ikke sett på skjermkort, bare tenker og gå opp et hakk eller 2. Men ja, er nok greit å kjøpe alt nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå