torbjørn marø Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Noen av dere vet at jeg skriver en blogg om programmering, og at jeg hver desember har en julekalender hvor jeg finner på noe hver dag i advent. I år trommer jeg sammen en gøy konkurranse for utviklere, med en fin premie til den aller beste. Og jeg vil gjerne ha deg med! Tar du utfordringen? Mer info om kalenderen finner du her. Update: 42 utviklere har allerede meldt seg på! Endret 21. november 2013 av torbjørn marø Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Flott påfunn! Hva med å lage til påminnelse på e-post og? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hvorfor kan man bare gjøre det med twitter? Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hvorfor kan man bare gjøre det med twitter? Synes det var litt merkelig jeg også. Uansett flott initiativ Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Interessant, meldt meg på Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Hvorfor kan man bare gjøre det med twitter? Tenkte mye på dette. Først ville jeg bare bruke GitHub-authentisering - for å få flere til å registrere seg der. Tenkte også på et tidspunkt å tilby alle de store - facebook, google, live ID, osv. Men så ble jeg redd for at det kunne bli forvirrende med flere påloggingskilder. Har blitt forvirret selv på StackOverflow, hvor jeg må huske at jeg skal logge på med OpenID og ikke med noen av de andre. Så jeg gjorde den enkelt, og valgte kun den kilden jeg føler har størt utbredning blant norske utviklere. Jeg skjønner at det er en liten terskel for dem som ikke allerede er på twitter, men det får jeg bare leve med tenkte jeg. Men for all del - jeg håper at de som har lyst til å delta registrerer seg en twitterkonto. Om ikke annet så kan du føle deg tryggere når du gir dem et passord enn om du hadde gitt det til meg direkte. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Men for all del - jeg håper at de som har lyst til å delta registrerer seg en twitterkonto. Om ikke annet så kan du føle deg tryggere når du gir dem et passord enn om du hadde gitt det til meg direkte. Hvorfor skal jeg stole mer på et stort amerikansk selskap enn deg? Jeg er ikke på twitter, og har ikke p.t. noen grunn til å være der; hvorfor skal jeg da levere mine personopplysninger til de for å kunne være med på konkurransen din? Dette er forsåvidt retoriske spørsmål ettersom jeg ikke har tid til å delta i år, desverre. Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 hvorfor skal jeg da levere mine personopplysninger til de for å kunne være med på konkurransen din? Selv om spørsmålet er retorisk - fordi jeg ikke gir deg noe annet alternativ De eneste opplysningene du trenger å gi dem er en epostadresse. Navn og passord kan jo være hva som helst, og noe mer trenger du ikke. Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Etter mye "press" her og andre steder har jeg krøpet til korset og lagt til muligheten for å logge på meg Google-konto. For det har vel alle? Ingen unnskyldning lenger nå altså - bli med i adventskonkurransen du også 95 utviklere har nå registrert seg. Klarer vi 100 før kvelden er over? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Meldt meg på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå