Joachim_F Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 I ukens Rad Crew forteller norske Kristoffer Jetmundsen om sin kommende hjernetrimmer.Podkast: Rad Crew # 149 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Kenneth Mer Kenneth på mandag! 2 Lenke til kommentar
Metrolf Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Dritmorsom episode;) Må kanskje ta litt av ansvarer for "mindlessraginggannon.biz" haha, genious:D Har selv spilt igjennom Dual Destinies og storkoste meg, fantastisk godt skrevet historie! Og så runder dere av kalaset med Big Blue-soundtracket, tidenes radeste spillmusikk! 2 Lenke til kommentar
NerdPrincess Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Da blir det retro retro retro 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Elsker lookn på nye Dead Rising. Elsket gamle Dead Rising spillene, hatet gamle lookn på de spillene. Liker blandingen av realismen, gritty og crazy. Er en av grunnene til at jeg har lyst på en Xbox One, men Infamous: Second Son er foreløbig en mye større grunn for meg å velge PS4 først. Om den ryktede Xbox One uten Kinect kommer så får vi se da Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Elsker lookn på nye Dead Rising. Elsket gamle Dead Rising spillene, hatet gamle lookn på de spillene. Liker blandingen av realismen, gritty og crazy. Er en av grunnene til at jeg har lyst på en Xbox One, men Infamous: Second Son er foreløbig en mye større grunn for meg å velge PS4 først. Om den ryktede Xbox One uten Kinect kommer så får vi se da Jeg syns Dead Rising 3 ser kjedelig ut sjøl men det hørte du jo i episoden. Killer Instinct er det launchspillet som appellerer mest til meg, tro det eller ei Lenke til kommentar
Hellreject Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Bra episode! Forøvrig shame on you, good Sirs, for å ikke spille Torchlight II. Det er et knallbra spill, kanskje den beste av Diablo-klonene, og fortener å bli spilt lenger enn til loading-screenen Varmt anbefalt! 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Jepp, torchlight 2 er veldig bra, og mer enn oppfølger til Diablo 2 enn Diablo 3 var. (Selv om jeg digget D3 selv) Er vel gamle Blizzard-folk som lager Torchlight. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg digga Torchlight 1! Var bare ikke i humør til å spille Torchlight 2 der og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå