Gå til innhold

razer deathstalker treg tast(er)

Anbefalte innlegg

Hei og takk for alle svar.

Ja jeg har klart og søle alkohol over tastature for ei stund sia :( stakkars alkoholn, lol.

Enter og høyre shift tast som er under enter er blitt treg + noen andre taster i nærheten men ikke like treg som enter og shift :/

Jeg har prøvd og ha vann over tastaturet (mens det er frakobla) og fått det tørt selvfølgelig før jeg kobler det inn :)

Det har da funket fin en dag før tasten blir treg igjen.

Jeg har prøvd og googla og youtuba med vasking av razer deathstalker og om det er mulig og ta av tastene men har ikke funne noe ut, så det jeg lurer på om noen vet om det er mulig og ta av tastene på razer deathstalker uten og ødelegge det? eller om det fins en måte og få det rent på/vaske det.

Kan jeg koble det fra og spyle det i dusjen? xD

føler tastatur tåler egentlig mye :hmm:

Eller må jeg bare si hade til tasture som jeg brukte 700kr på? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan fjerne tastene på alle tastaturer, noen er lettere enn andre.

Leser at noen har prøvd med en liten flat gjenstand for å få tatt av knappen.

Når du sier alkohol så er det sikkert ikke ren vodka eller lignende og da blir det gjerne mye sukkerkliss.

Ta ut flere knapper forsiktig for så å prøve å vaske med ren alkohol eller lignende sterk veske for å ta unna det meste av sukkersølet. Men vær forsiktig når du setter på tastene også slik du ikke knekker noen av clipsa, da blir det nytt tastatur på deg for slikt går aldri å lime :)

Lenke til kommentar

Du kan fjerne tastene på alle tastaturer, noen er lettere enn andre.

Leser at noen har prøvd med en liten flat gjenstand for å få tatt av knappen.

Når du sier alkohol så er det sikkert ikke ren vodka eller lignende og da blir det gjerne mye sukkerkliss.

Ta ut flere knapper forsiktig for så å prøve å vaske med ren alkohol eller lignende sterk veske for å ta unna det meste av sukkersølet. Men vær forsiktig når du setter på tastene også slik du ikke knekker noen av clipsa, da blir det nytt tastatur på deg for slikt går aldri å lime :)

Tusen takk, skal prøve det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...