provolone Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hei Julen nærmer seg, og gaverushet er i gang. På tide at min far på 62 og min bror på 24 biter i det sure eplet og får seg en smarttelefon. Prisklasse rundt 2500-3000 pr stk. Vurderer både Xperia V og Galaxy s3. Noen tanker rundt dette? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Er vel egentlig hipp som happ. Et par kjappe sammenligninger: GS3 fordeler: Høyere kapasitet på batteri (2100 vs. 1750 mAh) Større skjerm Dobbelt så mye internminne (16 gb vs. 8 gb) Tynnere Xperia V fordeler: Vanntett og virker mer robust (uten at jeg har noe personlig erfaring med det) Har støtte for 4G Lavere vekt. Selv om GS3 har firekjerne og Xp V har tokjerne CPU er ytelsesforskjellen omtrent den samme. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Takk for raskt svar du. Vanntettheten tror jeg kommer til å bli den avgjørende faktoren når jeg tenker meg om, siden de begge er ute i all slags vær... Andre telefoner som kunne være aktuelle i den prisklassen? Lenke til kommentar
jajo1982 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hei . de har note 2 med 4g på elkjop.no til 2995. Ikke vanntett men allikevel en knall tlf med stor skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå