Gå til innhold

Problem med WI-FI på Samsung G S4

norges

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en ny Samsung galaxy S4 for ca. 2mnd siden. Veldig fornøyd, men har litt problem med WI-FI. Nesten hver gang skjermen slukkes kobles WI-FI ut. Dette skjer også når jeg surfer eller bare bruker telefonen.

Har leitet litt rundt i instillingene, men det er ikke noe batterisparing eller noe i den duren som står på. Har også valgt at WI-FI ikke skal kobles ut når skjermlåsen er på.

Noen andre som har samme problem?.

Takker for hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde til tider problemer med min S3 med at jeg ikke fikk koblet meg opp til wifi, og når jeg fikk koble meg på hadde jeg KANSKJE 1 signalbar.

Tok en restart av telefonen og har ikke hatt problemer med dette siden. En restart i ny og ne frisker ivertfall opp telefonen min :)

Takk for kjapt svar.

Har prøvd restart og reset, uten at det ble noe bedre.

Lenke til kommentar

Av ren nysgjerrighet, hvordan vet du at den kobler fra WiFi, når skjermen er sort?

Jeg mottar ikke mail, snap eller noe når telefonen ligger i lommen. Når jeg låser opp skjermen, så kommer det frem en melding at telefonen har koblet seg til AP. Noe som jeg går ut ifra er ett tegn på at den ikke har vert tilkoblet når jeg har låst skjermen.

Lenke til kommentar

Det er kjent at S4 og visse Linksys og D-Link rutere har problemer.

Du kan se hvordan jeg løste mitt problem her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1495604&p=20604073

Som jeg skrev til "b-real", så har jeg prøvd forskjellige routere. Men er AES den "vanligste" protokollen som blir brukt?. At det kan være det samme problemet på de forskjellige routerene jeg kobler til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...