Cuneax Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Nå blir det ingen flere bommerter med sprøyta.Her er smartbrillene for sykepleieren Lenke til kommentar
TheKrister2 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 The awkward moment when an EMP strikes.... xD Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Det var dette sykepleierne skulle hatt da de ville legge inn en kanyle i handa mi, da jeg var ca. 7 år. Etter å ha prøvd 20-25 ganger på ene handa, skiftet de over til nadre handa. Etter ca 20-25 nye forsøk der, og med ny sykepleier, var det tilbake til første handa, der de så traff etter rundt 10-15 forsøk til... :-O Godt jeg var litt ute i det blå, og ikke kjente særlig smerter... Er ikke redd sprøyter den dag i dag, selv om jeg nå foretrekker å se bort, fremfor å se på selve nåleinntrengningen. For de som måtte lure, var snakk om smittsom hjernehinnebetennelse, som gjorde at jeg var i det blå. Kjente derfor heller ingen smerte da de tok ryggmargsprøven... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg