Gå til innhold

Tilbakemeldinger, takk!

Anbefalte innlegg

Har laget en ny design til siden min, var ikke helt tilfreds med den andre.

Ber om tilbakemeldinger på layout/design, men om det skulle være noe annet som ikke er som det burde, kom gjerne med tilbakemeldinger på dette også.

Selv synes jeg kanskje mouseover'en på lenkene var litt "krafig", jeg vet ikke..?

Adressen er som alltid: www.tjeltazone.com , deretter klikk deg videre på "beta-versjon".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden så helt grei ut; mouseoveren var fin banneren likeså. Jeg var stortsett fornøyd med det jeg så. Men den hvite greien i midten håper jeg virkelig skal forsvinne. Bruk samme bakgrunnsfarge som på menyen.

Oops... Glemte å endre den før jeg publiserte. Nå er det endret til den fargen jeg vil ha den. Bedre nå?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Stiligt utseende. Sier ikke noe om evnt. html, siden jeg ikke kan noe ;P Men, "hovedpunktene" (multimedia, hovedmeny osv.) i menyen er en smule høye/store etter min mening. Det ser på en måte "klumpete" ut med så liten skrift. Større skrift eller mindre grafikk, kanskje?

Du neppe enig, bare pirk uannsett. Totalt sett en fin side. :-)

//sindre

Lenke til kommentar
Stiligt utseende. Sier ikke noe om evnt. html, siden jeg ikke kan noe ;P Men, "hovedpunktene" (multimedia, hovedmeny osv.) i menyen er en smule høye/store etter min mening. Det ser på en måte "klumpete" ut med så liten skrift. Større skrift eller mindre grafikk, kanskje?

Du neppe enig, bare pirk uannsett. Totalt sett en fin side. :-)

//sindre

Jo, skal være enig med deg der. Ser det selv nå. Skal prøve å krympe grafikken litt, får håpe det hjelper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...