Gå til innhold

Tråden for backere av Elite: Dangerous


Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Selvfølgelig er det en god ide. Steam står vel for 60% av markedsandelen på salg av pc-spill.

Endret av Kron
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Er det noen her som spiller spillet aktivt? Hvis så, er det noe liv i online delen? Er på jakt etter noe som kan ta over for EVE, i utgangspunktet ønsker jeg EVE men med skikkelig kontroll over skipet.

 

Tja, i forhold til EVE er elite veldig lite content enda, mangler mye for å kunne være et MMO.

Lenke til kommentar

 

Er det noen her som spiller spillet aktivt? Hvis så, er det noe liv i online delen? Er på jakt etter noe som kan ta over for EVE, i utgangspunktet ønsker jeg EVE men med skikkelig kontroll over skipet.

 

Tja, i forhold til EVE er elite veldig lite content enda, mangler mye for å kunne være et MMO.

 

 

Nå har jo EVE vært ute noen par år lengre en Elite, så det er nå greit. Men vil det si at det er for lite ting å sette fingra sine i for øyeblikket? Syns jeg har lest om folk som har brukt godt med tid på utforsking i spillet.

Lenke til kommentar

 

 

Er det noen her som spiller spillet aktivt? Hvis så, er det noe liv i online delen? Er på jakt etter noe som kan ta over for EVE, i utgangspunktet ønsker jeg EVE men med skikkelig kontroll over skipet.

 

Tja, i forhold til EVE er elite veldig lite content enda, mangler mye for å kunne være et MMO.

 

 

Nå har jo EVE vært ute noen par år lengre en Elite, så det er nå greit. Men vil det si at det er for lite ting å sette fingra sine i for øyeblikket? Syns jeg har lest om folk som har brukt godt med tid på utforsking i spillet.

 

 

Ja det stemmer, men det eneste du finner rundtom er forskjellige planeter og andre typer stjerner. 

 

For min del mangler det litt, men er nok verdt pengene.

Lenke til kommentar

 

 

 

Er det noen her som spiller spillet aktivt? Hvis så, er det noe liv i online delen? Er på jakt etter noe som kan ta over for EVE, i utgangspunktet ønsker jeg EVE men med skikkelig kontroll over skipet.

 

 

Tja, i forhold til EVE er elite veldig lite content enda, mangler mye for å kunne være et MMO.

 

Nå har jo EVE vært ute noen par år lengre en Elite, så det er nå greit. Men vil det si at det er for lite ting å sette fingra sine i for øyeblikket? Syns jeg har lest om folk som har brukt godt med tid på utforsking i spillet.

 

Ja det stemmer, men det eneste du finner rundtom er forskjellige planeter og andre typer stjerner. 

 

For min del mangler det litt, men er nok verdt pengene.

Dette må dere lese http://us2.campaign-archive2.com/?u=dcbf6b86b4b0c7d1c21b73b1e&id=b0a8ebba0b

Det handler om powerplay. Innen du har lært det elementære kommer denne patchen og forandrer alt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...