LikaDuSuppe? Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hei, Har eit veldig irriterende problem Når jeg spiller musikk på Spotify så stopper musikken og spille, den eneste måten og spille av musikk igjen er og restarte Spotify. Har også prøvd å re installere men det funka heller ikke. Har ingen problemer med nette heller. Takker for svar Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hva slags os har du? Prøvd å oppdatere lydriveren? Vil youtube eller en sang som ligger lokat på maskinen også stoppe? Opplevd dette før da jeg hadde 2 forskjellige lydkort og byttet over fra det ene som spilte spotify til det andre, da måtte jeg restarte spotify for å få lyd igjen. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Skjer hele tiden her også. Har egentlig alltid gjort det. Lenke til kommentar
LikaDuSuppe? Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Bruker Windows 7 Bruker bare lydekorte på hovedkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå