Delvis Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Det som skjer på den videoen her beskrives som et angrep, og hjorten måtte avlives. Hjort angriper fotograf Hvis det der er et angrep så kall meg en krakk. Ser jo ut som den bare vil kjæle og leke litt. Merkelig "angrep" i såfall Som det ser ut kunne han bare reist seg og skremt den unna når som helst. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Dette vil jeg si er aggressiv atferd. Du finner ingen vill hjort som vil "kose". Jeg regner med at dette ble filmet i brunsten, da hjortebukkene vil kunne være på sitt mest aggressive. Noe fullverdig angrep er det ikke, men det er klart at bukkene tester hverandre før de går ut i full kamp. Uansett, hvis det er der er kosing, så kall meg en krakk. Det å bli stanget av et hjortedyr er ingen spøk. Det er ikke uvanlig at hjortebukker dør av at de blir stukket i kroppen av en rivaliserende bukk. Endret 21. november 2013 av Quote Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå