AnonymDiskusjon Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Ok, jeg er relativt fornøyd med utseende mitt, men det er en detalj jeg ikke greier å slutte å tenke på. Under det ene øyet er det en ganske tydelig blå blodåre, den stikker ikke ut elns men den er liksom bare der under huden. Tror ikke så mange tenker på det, men det er uansett noe som irriterer meg. Er relativt blek, kan det hjelpe med litt solarium? Har en bmi på ca 18, som er litt undervektig, men har ikke noe smalt ansikt eller noe så tror ikke det har noe med det å gjøre, spiser relativt sunt og har 4-5 måltid om dagen. Er 17 år gammel gutt btw, så lurte på hva er løsningen? Kan sminke gå? Helst noe som ikke er merkbart i det hele tatt, og noe som fungerer. Solarium? Fikk litt brunfarge i sommer, men holdt meg ganske blek. Merket kanskje litt forandring men tror det var mest i hodet. Eventuelt en legetime? Anonymous poster hash: 8d697...9f2 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Slutt og studer trynet så grådig nøye. Jeg garanterer at det er bare du som ser eller legger merke til den åra. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Solarium for å få litt mørkere hudfarge kan hjelpe (det har hjulpet på meg). Det kan også hjelpe å bruke fundation, og da en farge som ligger nær din egen hudfarge. Det finnes flere som er veldig diskrét, altså det er ikke så synlig at du har på sminke. Blant annet synes jeg Lancome sin Teint Miracle er veldig bra, men også veldig dyr, det finnes sikkert noen billigere alternativer som er like gode. Anonymous poster hash: e45c4...480 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Solarium for å få litt mørkere hudfarge kan hjelpe (det har hjulpet på meg). Det kan også hjelpe å bruke fundation, og da en farge som ligger nær din egen hudfarge. Det finnes flere som er veldig diskrét, altså det er ikke så synlig at du har på sminke. Blant annet synes jeg Lancome sin Teint Miracle er veldig bra, men også veldig dyr, det finnes sikkert noen billigere alternativer som er like gode. Anonymous poster hash: e45c4...480 Takk for raskt svar! Tror jeg prøver meg i solarium Aldri prøvd før.. Anonymous poster hash: 8d697...9f2 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 17 år og BMI på 18 er ikkje litt undervekt, det er altfor lite. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 17 år og BMI på 18 er ikkje litt undervekt, det er altfor lite. 178, 60 kg. BMI 18.94, normal kroppsvekt. BMI er et ganske rart konsept uansett, er litt undervektig men ingenting å kommentere på. Spiser og lever sunt, trener osv. Spiser for å legge på meg, men føler meg ikke sykelig tynn. Anonymous poster hash: 8d697...9f2 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Det er vel slik de fleste med anoreksia føler seg tror jeg, altså ikke noen god målestokk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå