Doctor Evil Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hallo!For rundt en måned siden mistet jeg telefonen, for senere å få den levert tilbake(husker ikke hvem dette var). Fikk telefonregninga i går, og det viste seg at denne dagen ble 3000 NoK brukt på mafiaspillet.no, en nettside jeg aldri har vært borti selv. Jeg fikk beskjed fra teknisk support om at de hadde sendt en regning til personen som eier brukeren, så problemet ligger ikke økonomisk lenger, men de ville ikke avsløre hvem som hadde gjort det. Jeg vil vite om jeg har rettigheten til å høre identiteten til personen som har gjort dette. Er det noen her som har litt peiling på dette som kan henvise til de norske lover eller lignende? Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Hallo! For rundt en måned siden mistet jeg telefonen, for senere å få den levert tilbake(husker ikke hvem dette var). Fikk telefonregninga i går, og det viste seg at denne dagen ble 3000 NoK brukt på mafiaspillet.no, en nettside jeg aldri har vært borti selv. Jeg fikk beskjed fra teknisk support om at de hadde sendt en regning til personen som eier brukeren, så problemet ligger ikke økonomisk lenger, men de ville ikke avsløre hvem som hadde gjort det. Jeg vil vite om jeg har rettigheten til å høre identiteten til personen som har gjort dette. Er det noen her som har litt peiling på dette som kan henvise til de norske lover eller lignende? 3000,- på et jævla spill! Han der trenger en lærepenge hvis du skjønner hva jeg mener Endret 20. november 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
Doctor Evil Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 (endret) 3000,- på et jævla spill! Han der trenger en lærepenge hvis du skjønner hva jeg mener Han brukte de opp på 20 minutter, så en lærepenge er definitivt på sin plass Endret 20. november 2013 av Doctor Evil Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Kast han på sjøen så kan han svømme hjem. Klarer han det så har han lært leksa si. Klarer han det ikke så er han krabbemat. Uansett gjør han ikke det der igjen. Ikke glem at det er for hans eget beste Lenke til kommentar
Doctor Evil Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 (endret) "Hans eget beste" ifølge mafiaspillet.nos support er å betale tilbake det han har stjålet uten videre konsekvenser... Blir som å rane en bank for en halv mill. og få en halv mill. i bot Endret 20. november 2013 av Doctor Evil Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 "Hans eget beste" ifølge mafiaspillet.nos support er å betale tilbake det han har stjålet uten videre konsekvenser... Blir som å rane en bank for en halv mill. og få en halv mill. i bot For å finne ut hvem han er så kan du f.eks kontakte mafiaspillet.no og si at du er nødt til å snakke med foreldrene hans om det han har gjordt. De er sikkert behjelpelige med både navn og nummer for det handler tross alt om oppdragelsen til fyren. Går du forsiktig fram så får du nok lirket det ut av de. Så tar du det derfra Lenke til kommentar
Doctor Evil Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 For å finne ut hvem han er så kan du f.eks kontakte mafiaspillet.no og si at du er nødt til å snakke med foreldrene hans om det han har gjordt. De er sikkert behjelpelige med både navn og nummer for det handler tross alt om oppdragelsen til fyren. Går du forsiktig fram så får du nok lirket det ut av de. Så tar du det derfra Prøvde dette sist gang, det var ikke noe svar å få, var derfor jeg henvendte meg her, da de NORSKE LOVER vanligvis er et godt argument Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Nei, du har ikke rett på å få vite det, like lite som jeg har rett på å få ut identiteten bak "Doctor Evil" om jeg går til hw.no-nettverket og påstår han har brukt mitt mobilabonnement til å betale for en ekstra-konto. (Tenkt eksempel, men direkte sammenlignbart.) Politiet, derimot, har rett på å få innsyn i det, om du politianmelder tyveriet/underslaget/whatever. 1 Lenke til kommentar
Doctor Evil Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Nei, du har ikke rett på å få vite det, like lite som jeg har rett på å få ut identiteten bak "Doctor Evil" om jeg går til hw.no-nettverket og påstår han har brukt mitt mobilabonnement til å betale for en ekstra-konto. (Tenkt eksempel, men direkte sammenlignbart.) Politiet, derimot, har rett på å få innsyn i det, om du politianmelder tyveriet/underslaget/whatever. Tusen takk for svaret, da blir det nok bare å si til mafiaspillets support at det tas til politiet og de er nødt til å oppgi det før eller siden. Får håpe at de sparer seg selv bryet å gå igjennom enda mer unødvendig arbeid. Får nesten legge til at jeg synes at dette er litt tåpelig, hvem er det som bruker penger på sin egen bruker med egen mobiltelefon og ikke vil at dette navnet skal oppgis til seg selv, liksom? Endret 20. november 2013 av Doctor Evil Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Kommer garantert til å bli henlagt hvis du går til politiet. Du fikk levert tilbake telefonen av personen som har brukt 3000 kroner på spill, men husker ikke hvem det var ? 1 Lenke til kommentar
Doctor Evil Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Kommer garantert til å bli henlagt hvis du går til politiet. Du fikk levert tilbake telefonen av personen som har brukt 3000 kroner på spill, men husker ikke hvem det var ? Dette var på en skole, telefonloggen var slettet og telefonen var borte i under en time. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Har du prøvd å logge inn på mine sider hos din telefonoperatør og sett om det har blitt ringt til noen nummer? Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Kommer garantert til å bli henlagt hvis du går til politiet. Du fikk levert tilbake telefonen av personen som har brukt 3000 kroner på spill, men husker ikke hvem det var ? skjønte ikkje denne helt eg heller 1 Lenke til kommentar
Doctor Evil Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Får gjenta meg selv for å klare opp i ting: Telefonen var borte i rundt 3 kvarter. Dette skjer overraskende ofte på en videregående skole, spør hvem som som går på en. Bare fordi en person leverte den tilbake, betyr ikke det nødvendigvis at det var han som brukte den på mafiaspillet. Uansett har jeg fått svaret jeg ønsket, så dette spiller ingen rolle Endret 21. november 2013 av Doctor Evil Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Får gjenta meg selv for å klare opp i ting: Telefonen var borte i rundt 3 kvarter. Dette skjer overraskende ofte på en videregående skole, spør hvem som som går på en. Bare fordi en person leverte den tilbake, betyr ikke det nødvendigvis at det var han som brukte den på mafiaspillet. Uansett har jeg fått svaret jeg ønsker, så dette spiller ingen rolle Tenk litt strategi, mann. Du må selvfølgelig skylde på han som leverte telefonen tilbake. Da kommer han til å sladre på han som EGENTLIG brukte telefonen! Og ja, det er han som leverte telefonen til deg du skal anmelde hvis han ikke sier hvem det er. Han tør ikke lyve for politiet Endret 21. november 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå