Treblad Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Har nettopp begynt å spille det, og må si det er fantastisk! Du kan ta opp alt! Områdene er uuuutrolig store. Du har alltid noe å gjøre der. Lenke til kommentar
do'h Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 yay jeg runna det for første gang i går.... Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hva legger du i at du har runda Morrowind? Har du gjort ALLE oppdragene for alle guilds, andre folk og hovedquesten? Har du level 100 i alle skills? Og har du innstallert expansionene? I tilfelle, har du runda disse i tillegg? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hva legger du i at du har runda Morrowind? Har du gjort ALLE oppdragene for alle guilds, andre folk og hovedquesten? Har du level 100 i alle skills? Og har du innstallert expansionene? I tilfelle, har du runda disse i tillegg? Runde Morrowind = Morrowind Runde Morrowind + expansion (en eller to stk) = Runde Morrowind og tilleggspakkene Hovedquestene vel og merke. Det er vel det som er å runde, er det ikke? Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Tja....mener nå at du ikke har runda et spill før du har fullført alle quests jeg da... Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 morrowind er mitt favoritt spill hvertfall. utrolig bra. spiller som en tyv nå. når jeg er ferdig med alle tyv quest's så tar jeg neste steg, mulig imperial morrowind må bare spilles. prøv det spillet i en dag. du kommer til å spille det mye mer MR_T Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Er overbevist nå. har bestilt spillet. Kult å kunne bygge nye brett og lage masse nytt selv. Så på filmene på morrowind.com og der viste de hvor enkelt det var. Kostet jo bare 149,- Hvis jeg ikke liker det kommer jeg å tar dere Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg lover deg, du kommer ikke til å angre. Og om du gjør det, så er det fordi tiden din blir "borte." Og Dinsdale, et par mods du burde ha: Real signposts -at ikke dette er implementert fra starten er helt utrolig Marksmanship mod -Fetere å bruke bue. IKKE overpowered Bittercoast sounds -fete lyder til fett omeråde Og når du er på litt høyere level, Giants -masse nye monstre og locations Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå