Morgens Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Heisan. Jeg bruker ikke speilrefleksen lenger! Fikk god hjelp her inne med å finne erstatteren, håper dere også vil hjelpe ang. salg. Spørsmålet er hvor jeg bør selge det - finn.no eller foto.no? Delvis eller samlet? Canon EOS 40D + 3 forskjellige linser samt en blits. Er prisene herfra OK? http://www.teambiathlon.no/index.php?module=price&b=1 Som sagt, hvordan gjør jeg dette med balanse mellom stress/pris. På forhånd takk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Min erfaringer at det bedre å selge på foto-no - på Finn er det mange useriøse aktører og en del svindlere som ligger på lur. Prisene på team biathlon er greie, hvis de er oppdaterte. Jeg har alltid solgt kamera med kit og solgt resten for seg selv. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg har alltid solgt kamera med kit og solgt resten for seg selv. Det er det mest fornuftige, men litt avhengig av hvilken type objektiver det er. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå