Typen Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Hei jeg er en gutt på 17 år som er en av de sjenerte typene. jeg satt forleden dag på tinder som er en dating app til iphone og jeg og en jente begynte og snakke sammen. men problemet er at jeg ikke vet hva jeg kan snakke om jeg har aldri møtt jenta før så jeg kan ikke så mye om hun. noen forslag til ting og snakke om? tusen takk for alle svar på forhånd Endret 20. november 2013 av Typen Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hei jeg er en gutt på 17 år som er en av de sjenerte typene. jeg satt forleden dag på Regner med at det kommer mer her. Kanskje du redigerer det nå? Trenger mer i alle fall, så skal jeg og andre hjelpe deg så godt vi kan Lenke til kommentar
Typen Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 hei jeg har redigert nå og det er bare og si i fra hvis det jeg har skrevet er for lite eller du trenger mer info. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hva interesserer deg? Hva liker du å gjøre? Har du favorittmat? Favorittmusikk? Filmsmak? Serier? Noe du bruker å gjøre på fritiden? Vært på noen kule ferier? Hva ønsker du å vite om henne? Mange liker å prate om seg selv. Bare tenk på slikt du ønsker å vite om henne. Hva synes hun er morsomt? Lenke til kommentar
Typen Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Hei jeg har et spørsmål til og det er at jeg har vurdert og spørre henne om hun har lyst til og skype men jeg er litt usikker på om det er for tidlig og spørre om det. vi begynte og snakke sammen for ca en uke siden og vi har ca snakket sammen hver dag. så syns dere at det er for tidlig og spørre henne eller er det ikke det og er det noe spesielt jeg kan se etter som kan signalisere at det kanskje er nå jeg burde spørre om hun har lyst til og skype. og igjen tusen takk for alle svarene dere er til stor hjelp for meg Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg synes ikke det er for tidlig. Viser at du er interessert i å prate mer med henne. Verste som skjer er at hun sier nei og da kan du eventuelt be henne si fra når hun er klar. Om dere prater sammen daglig så har du vel selv merket om hun er interessert i å prate, så ser ikke på forslaget ditt som noe annet enn positivt jeg. Lenke til kommentar
Vittu Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Snakk om reise! Hva er drømmereisen hennes og hva er drømmereisen din? Noen likheter? Bruk det! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Det å prate om noe spesielt kan gjøre ting til en morsom gimick :-) Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Det å prate om noe spesielt kan gjøre ting til en morsom gimick :-) Hehe, okei da Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Når det er sagt så har han sikkert noen form for interesse han kan prate om da, så det å prate om interesser i seg selv er ikke så dumt - kan spørre om hennes også Lenke til kommentar
johanf Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Det beste er til syvende å sist å være seg selv. Snakk om det du interesserer deg for. Finn ut hva hun interesserer seg for, bli kjent med det og involver deg i hennes interesser og fortell om dine interesser. ## quoting av fjernet post ryddet bort fra posten av ilpostino ## Endret 26. november 2013 av ilpostino 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1..dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging§ion=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Spør og la henne snakke. Ingen jenter har noen gang klagd over at de fikk snakke. Det sagt, jenter finner det tiltrekkende når du med innlevelse snakker om noe du virkelig liker. Jeg liker f.eks pannekaker. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 En post som kun bestod av en link er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1..dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging§ion=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå