Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

trenger hjelp til hva jeg skal snakke om

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en gutt på 17 år som er en av de sjenerte typene. jeg satt forleden dag på tinder som er en dating app til iphone og jeg og en jente begynte og snakke sammen. men problemet er at jeg ikke vet hva jeg kan snakke om jeg har aldri møtt jenta før så jeg kan ikke så mye om hun. noen forslag til ting og snakke om? tusen takk for alle svar på forhånd :)

Endret av Typen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg har et spørsmål til og det er at jeg har vurdert og spørre henne om hun har lyst til og skype men jeg er litt usikker på om det er for tidlig og spørre om det. vi begynte og snakke sammen for ca en uke siden og vi har ca snakket sammen hver dag. så syns dere at det er for tidlig og spørre henne eller er det ikke det og er det noe spesielt jeg kan se etter som kan signalisere at det kanskje er nå jeg burde spørre om hun har lyst til og skype. og igjen tusen takk for alle svarene dere er til stor hjelp for meg :)

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er for tidlig. Viser at du er interessert i å prate mer med henne. Verste som skjer er at hun sier nei og da kan du eventuelt be henne si fra når hun er klar. Om dere prater sammen daglig så har du vel selv merket om hun er interessert i å prate, så ser ikke på forslaget ditt som noe annet enn positivt jeg.

Lenke til kommentar

Det beste er til syvende å sist å være seg selv. Snakk om det du interesserer deg for. Finn ut hva hun interesserer seg for, bli kjent med det og involver deg i hennes interesser og fortell om dine interesser.

## quoting av fjernet post ryddet bort fra posten av ilpostino ##

Endret av ilpostino
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1..

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

En post som kun bestod av en link er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1..

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...