Mrtiger Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 La inn kortnummeret på nettbrettet for jeg skulle kjøpe meg en app, noe som gikk gret. men, nå kan jeg laste ned apper som koster penger uten at den spør etter passord eller lignende. Lit dumt nå det er en guttunge på 6 år som bruker denne. Hvis jeg går til innstillinger under google play er det huket for "bruk passord for å kontrollere kjøp" dette hjelper ikke. Noen som har forslag på hva jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
Mrtiger Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Ingen som vet hvordan man kan deaktivere dette? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Åpne play, gå på innstillinger, og sjekk av"Passord, Bruk passord for å kontrollere kjøp." Deretter må du skrive inn et passord. Husker ikke helt om du må låse og låse opp brettet før det blir aktivert etter at passordet er skrevet inn. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Bruk av passordbeskyttelse på Google Play-kontoen Du kan legge til passordbeskyttelse for å forhindre tilfeldige eller uønskede kjøp fra kontoen din. På noen enheter er passordbeskyttelse for kjøp konfigurert i kontoen din uten at du trenger å foreta deg noe. Hvis det ikke er aktivert (eller du tidligere har fjernet det), kan du legge det til i appinnstillingene for Google Play Butikk. Konfigurer passordbeskyttelse for kjøp i Google Play Butikk-appen. Åpne Google Play Butikk-appen. Trykk på Meny > Innstillinger (avhengig av enheten kan Meny-ikonet variere i utseende). Under «Brukerkontroller» merker du av i ruten ved siden av Passord – Bruk passord for å begrense kjøp. Skriv inn passordet ditt når du bes om det. Hvis Passord-ruten allerede er merket av, har passordbeskyttelse allerede blitt lagt til i kontoen din. Etter at du har merket av i Passord-ruten, blir du bedt om å skrive inn passordet ditt før du kjøper noe på Google Play. Når du har logget deg på kontoen din, kan du handle på Google Play i 30 minutter før du må skrive inn passordet på nytt. Etter 30 minutter kreves det at du logger deg på kontoen din på nytt for å handle mer på Google Play. Hvis du tidligere har konfigurert en PIN-kode for å beskytte kjøp fra Google Play-kontoen din, oppdaterer passordbeskyttelsen denne funksjonen med tillagt sikkerhet ved å aktivere bruken av Google-passordet ditt. ______________________________________________________Kilde: https://support.google.com/googleplay/answer/1626831?hl=no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå