Gå til innhold

[Løst] Ny jobb


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser den dere. Skal drive med rekruttering. Ikke noe salgs jobb. Man kan godt selge produkter om man bare har lyst til det. Men jeg er på jakt etter noen, som har lyst og tid til å bli leder i sin egen gruppe. Dem som blir selgere får nesten ikke noe mulighet til å tjene noe penger. Men for å tjene penger så må man også jobbe for det. Sier ikke at det bare er å bli med, så kommer pengene. Det krever litt jobbing. Har ikke jobbet så lenge med det. Men mulighetene er store for dem som har tid og ikke minst lyst. Jeg jobber for NU SKIN Man kan få mye info om hva det er på nettsiden dems. Men bare om salg og all den dritten folk skriver negative ting om på nettet. Det står ikke noe om lederene. For å bli leder må man bli invitert. Var ikke noe for det jeg heller, før jeg ble med på et møte. Man får en mulighet til å jobbe med en gruppe, noe som er veldig gøy.

Lenke til kommentar

Pyramidespill er ulovlig i Norge. Koster ikke noe å bli med.

Kall det hva du vil. Hadde et søskenbarn som holdt på med Nuskin i flere år. Endte opp med at folk trakk seg unna fordi det var stadig mas om hvor fantastisk produktet var, at han kom til å bli rik og bla, bla, bla. Tror han angret på at han brukte mange av sine gode år på tullskapet der.

Lenke til kommentar

Ikke noe press fra min side. Dette er ment for folk som kanskje har lyst til å prøve noe nytt. Må ha tid til dette. Jeg har fast jobb og har dette som en hobby nå i starten. Jeg skal ikke bruke noe penger på dette. Men pr dags dato har jeg ikke brukt noe penger på dette enda, og da skader det ikke å prøve :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...