Jan-Vidar Bakker Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Kill!! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Utrolig godt fanget! Her har den ultrakorte lukkertiden virkelig frosset øyeblikket - og hvilket øyeblikk! Fantastisk blinkskudd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Ikke bare er øyeblikket frosset , men med en slik utvisket bakgrunn blir motivet fremhevet på utmerket vis. Skarpt bilde med fine farger. Et dyreportrett med et herlig uttrykk. Dette gir hunders lek med ball en ny dimensjon Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hei, Jan-Vidar Bakker. Jeg ble nysgjerrig på hva du har presentert på Akam etter at du tidligere i dag, torsdag 21. november, skrev en saklig og konstruktiv kritikk av de siste bildene jeg har lagt ut. Du har noen aldeles fantastiske bilder av hunder i lek ! Skarphet / dybdeskarphet / detaljer, farger og lys er virkelig imponerende ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Jan-Vidar Bakker Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Hei, Jan-Vidar Bakker. Jeg ble nysgjerrig på hva du har presentert på Akam etter at du tidligere i dag, torsdag 21. november, skrev en saklig og konstruktiv kritikk av de siste bildene jeg har lagt ut. Du har noen aldeles fantastiske bilder av hunder i lek ! Skarphet / dybdeskarphet / detaljer, farger og lys er virkelig imponerende ! Vennlig hilsen Albert. Det var jo hyggelig sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg