Emancipate Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Når jeg har forskjellige (eller samme) tråder oppe i flere faner oppstår det stadig problemer med at varslinger (xxx har sitert et innlegg) som jeg har sett på ikke markeres som lest. Til og med når jeg aktivt trykker oppdater på den siden som varselet linker til så vises varslingen på nytt i en ny fane. Og så ser jeg på varselet (uten å åpne linken) og enda så kan det komme tilbake neste gang jeg åpner en ny fane. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Har selv det problemet. Det må være tidenes mest irriterende og unødvendige funksjonalitet. Jeg klarer fint å klikke oppdater på mine favorittråder selv. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Jeg synes det er praktisk (når det virker som det skal), men det kommer an på hvilke valg man har huket av for. Jeg får kun varsel når jeg er sitert, ikke når tråden er oppdatert av andre årsaker. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Kan ikke se at det er praktisk overhodet, hvis man klikker på den meldingen så går den jo ikke engang til rett tråd. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Det kommer an på hvor du klikker. Hvis du klikker på "siterte" så kommer du til det innlegget der du er sitert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå