Dapp47 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hei! Lurer litt på hvorfor Hardisken i Icy boksen ikke funker i en vanlig canal digital dekoder? minnepennen min bli oppdaget men ikke denne... Hvorfor ikke? Har formatert den og alt. Noe jeg kan gjøre for at det skal funke? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Sjekk hvilke filsystem du har på disse - FAT32 eller NTFS? Minnepinnen er sannsynligvis FAT32, kan være at dekoderen ikke liker NTFS. Men du gir ingen informasjon om hva slags dekoder (CD har mange modeller), og størrelsen på disken. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 http://www.hardware.no/artikler/guide-bytte-av-harddisk-i-pvr/137698 Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 https://kabel.canaldigital.no/Produkter/TV/Dekodere/hd-dekoder-2840/ Har denne. Har prøvd og formatere disken gjentatte ganger og det har ikke hjulpet.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Fremdeles ingenting om hvor stor den disken er. Og du kan ikke ha lest bruksanvisningen? Formatering er bortkastet og nytteløst: "Første gang du bruker USB-minneenheten sammen med dekoderen, blir den automatisk formatert, og alle data slettes." Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Fremdeles ingenting om hvor stor den disken er. Og du kan ikke ha lest bruksanvisningen? Formatering er bortkastet og nytteløst: "Første gang du bruker USB-minneenheten sammen med dekoderen, blir den automatisk formatert, og alle data slettes." Disken er på 300GB. Er en 2,5" laptop hardisk. Icy boksen lyser blått som om at den starter, men hører ikke at hardisken går rundt som jeg gjør når den er i pcen. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Har du prøvd FAT32? Mulig den ikke får nok strøm. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Å prøve FAT32 er ingen vits i. Les tidligere poster. Men det med strøm er et godt poeng. Kanskje det bare fungerer med en disk som har egen strømforsyning. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Å prøve FAT32 er ingen vits i. Les tidligere poster. Men det med strøm er et godt poeng. Kanskje det bare fungerer med en disk som har egen strømforsyning. Det jeg også har tenkt... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hvilken harddisk er dette? Merke og modell. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Hvilken harddisk er dette? Merke og modell. Seagate momentus 7200 4, Serial ata disc drive 320gb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå