Kvalsvikfoto Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Vinteren er her...... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hei Morten. Dette er kaldt ! Rimfrost på metall minner meg om barndom, og rimfrost på smijernsgelenderet hjemme. Fristende å smake på rimet, og der satt tunga plutselig bom fast. Hyl og skrik, blod og spetakkel Noen som kjenner seg igjen ? Vinteren har lenket seg fast, også i Østfold. Enkelt, men beskrivende bilde Morten Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Hei Morten. Dette er kaldt ! Rimfrost på metall minner meg om barndom, og rimfrost på smijernsgelenderet hjemme. Fristende å smake på rimet, og der satt tunga plutselig bom fast. Hyl og skrik, blod og spetakkel Noen som kjenner seg igjen ? Vinteren har lenket seg fast, også i Østfold. Enkelt, men beskrivende bilde Morten Hei Lisbeth! Jeg kjenner meg igjen,og er sikkert ikke alene om den beskrivelsen. Det enkle er gjerne et godt alternativ.-) Hilsen Morten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg