Lomeus Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hei. Jeg og en studiekamerat skal reise på utveksling 04.01.14 og reiser hjem 01.04.14. Vi studerer ved HIB, men reiser på utveksling til Malta. Vi tenkte at reiseforsirking kanskje hadde vært lurt, men ettersom vi blir borte akkurat mer en 90 dager så har vi litt problemer med å finne en rimelig forsikring. Har en vanlig reiseforsikring fra Tryg, men denne kan jeg maksimalt utvide til 90 dager, betyr det noe med 6 dager ekstra (hjemreisa etc kanskje):S Billigste vi har sett er er ANSA, men da er vi nødt til å bli betalt medlem også. Noen som har noen erfaringer som kan hjelpe oss og finne en passende forsikring? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Kettler Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Har selv vært i karibien på studier det siste halvåret. Jeg har brukt Gouda, utrolig fornøyd, jeg har fått bruk for de 2 ganger og det har vært null problemer. Kommer til å velge de igjen neste gang. Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Har tenkt på Gauda selv! Hva betalte du for perioden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå