camillasv Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hei! Imorgen skal jeg opp i Medie og informasjonskunnskap 2, som privatist. Har allerede gått to år på medier og kommunikasjon, hvor jeg fikk 5 i eksamenskarakter i vår, så tenker at dette skal gå greit uten å ha lest så altfor mye. Noen som har hatt eksamen i dette som kan dele noen erfaringer? Er det vanskelig å få god karakter på denne eksamenen? Hva skal man ha med i produksjon av eget produkt-oppgaven? (Denne er jeg veldig usikker på). Noen andre tips? Forberedelsesdelen er slik: Tema: Medieutvikling I førebuingsdelen skal du utforske temaet ved å setje deg inn i - internasjonal mediehistorie - medieteknologi - internasjonal mediestruktur og internasjonal mediepolitikk - medieideologiar - planlegging av eigen produksjon Vedlegget er eit eksempel på tekst som gir relevante perspektiv på temaet: “Framtidas TV” (utdrag), av Inga Semmingsen, Dagsavisen 13.10.2012 Lenke til kommentar
Andoon Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Har samme eksamen som deg. Under "planlegging av egen produksjon" kan det være verdt å ta en titt på https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1345032&p=17776500 Ellers ser jeg at internasjonal mediehistorie er ganske bra dekket av http://internasjonalmediehistorie.blogspot.no/ Resten har jeg ikke tatt for meg ennå, men hvis du har noen tips å komme med så del gjerne. Endret 20. november 2013 av Andoon Lenke til kommentar
Settat Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hvor fikk dere forbredelsesdelen fra? Lenke til kommentar
Andoon Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Fra skolen. Vi har eksamen i morgen og får forberedelsesarkene 24 timer før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå