Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Perioden i måneden

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg ingen gutt da, men jeg blander meg likevel.

Hvorfor skal du si fra? Skal du si fra sånn at han vet det ikke blir noe, eller skal du vente til han eventuelt prøver seg og så si fra? Noen gutter har ikke noe imot å kjøre brannbil, mens andre nekter helt... Så tror han kan finne på å si at dere kan gjøre det likevel (selv om det blir uaktuelt med oral).Tror det er ganske ulikt fra gutt til gutt. Jeg ser ikke helt det store problemet selv, man er litt ekstra våt og kølla er vaskbar den.

Jeg vil da i alle fall tro at det er bedre å være ærlig og si fra.

Svensken det refereres til skrives om i denne tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1551447&page=1

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

"Har mensen nå, så blowjob eller brannbil, ditt valg" :)

Greia er litt at hun ønsker å vente med å ligge med ham. De skal på andre date i dag. Hun ønsker forhold og er redd for at han bare vil ha et ligg og ikke noe mer. Ikke så greit å vite uten å ha lest den andre posten :)

Ellers ville jo ditt spørsmål vært veldig greit :)

Lenke til kommentar

Greia er litt at hun ønsker å vente med å ligge med ham. De skal på andre date i dag. Hun ønsker forhold og er redd for at han bare vil ha et ligg og ikke noe mer. Ikke så greit å vite uten å ha lest den andre posten :)

Ellers ville jo ditt spørsmål vært veldig greit :)

Ah, så nå at du hadde lagt til en link i innlegget ditt over her også. Jeg leste bare litt av den andre tråden, orker ikke når diskusjonen ble dratt ut sånn.

Men hvis mensen skal være en unnskyldning for å ikke ligge med noen, da skjønner jeg ikke helt. Som gutt så har man vel ikke store problemer med å ha sex med ei jente med mensen, tror fort man får forklaringsproblemer hvis gutten likevel vil da.

Beste "unnskyldninga" mi til noen som klår/maser er bare å si det er uaktuelt fordi jeg ikke har shavet meg. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hallo på do

Hvordan hadde dere gutter reagert om daten sa "jeg kan ikke, har perioden min akkurat nå.." (mens)

Hadde dere fått avsmak og tenkt tenkt: æsj, ekkelt, ufffff, osvosv? Eller er det helt OK om hun er ærlig og sier i fra?

Nei, men kan sikkert variere fra mann til mann. En mann som synes dette er ekkelt og fælt kan ikke være spesielt moden. Det er en ganske naturlig ting. Og de mennene som nekter går virkelig glipp av noe :p

Jeg har ingen problemer med å "kjøre brannbil" med mindre det er helt krise for jenta sin del. Noen nekter jo plent uansett, men de jeg har gjort det med har latt seg overtale like vel (ikke så vanskelig siden mange kvinner blir ekstremt kåte under mensen). Er jo bare å gjøre det i dusjen eller legge et håndkle under hvis man er redd for søl.

Hvis du er redd for å si det, men vil ha deg alikevel så er det jo bare å insistere på å gjøre det i dusjen, men nekte han å gå ned på deg så vil han mest sansynlig ikke merke noe i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 2fe1e...631

Lenke til kommentar

Det er vel bare å si fra at du har den røde uka det, om du føler at du må ha en unnskyldning for å ikke gjøre noe. Det er jo en normal uke for jentene. Selv skjønner jeg ikke hvorfor du på død og liv må unnskylde deg. Det er DITT valg om du vil ligge med ham eller ikke. Man trenger ingen unnskyldning. Personlig liker jeg ikke å kjøre brannbil, men tenk om han ikke bryr seg om det. Da har du jo plutselig ingen gyldig unnskyldning lenger. Hva skal du finne på for slags unnskyldning da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...